diumenge, 20 de novembre del 2016

Acaban-la-----SCOTT SPARK RC 2017




Doncs si, al final m'he liat la manta al cap, i el que havia de esser una Spark "normal" però modificada, o sigui, la de 120 de recorregut, ha acabat sent una RC.
Els que em coneixeu de mes aprop, segur que em teniu per algu molt poc pacient, però jo, que per dintre se lo meu, jeje, es que porto desde el Juliol, a la presentació Scott 2017 d'Altea, on vam estar-hi amb Fanatik, esperant....primer mitjants d'octubre, després primers de Novembre, després mitjans, i ara ja es previa per finals.......i evidentment, això son molts mesos, i al Novembre, aquestes ganes, poden "matar" a algu com jo!!!



Em llevo un dia, i no en fa gaires, i penso...i perque no una RC? quadre sencer de carbono ( el de 120 porta la part de darrera amb alumini ) i per tant mes lleuger, gemotria 100% XC i disponibilitat ja....perque a Fanatik n'acabava d'entrar una de les que es van Programar, o sigui, no venuda abans d'arribar, que de vegades, es aixi. El meu cap comença a postprocessar com pot ser el muntatge, tenint en compte que els colors no seràn els que tenia previstos...i la veritat, em quadra molt tot...veig la imatge de la bici perfectament dibuixada al meu cap, i definitivament decideixo trucar amb en Marci, i dirli que la RC que hi ha a Fanatik, me la quedo!!! evidentment em tracta de Boig, però el mateix dilluns que decideixo fer aquest pas, a les 20h del vespres, tinc el quadre del tot despullat, i nomès falta que arribi el dimarts, per muntar-la sencera.....

Amb 4 hores, molta calma i cura, una mica de paciencia, i l'ajuda d'en Mateu i Alex, l'Spark tal com l'havia imaginat queda llesta....
El muntatge final es força comú, però no per aixó menys efectiu....
això si el que al final no he volgut posar en dubte, es el de muntar el nou Sram Eagle 1x12, en el meu cas el X01, algo mes economic, i amb nomes 50 grs mes el grup sencer, no es mala opció.

Resumint, el muntatge es queda aixi:

Quadre: Scott Spark RC 2017
Rodes : Mavic Crossmas SL PRO
BIeles: Rotor Rex 1.1
Grup: Sram Eagle X01
Frens: Shimano XT
Forquilla: ROck Shox RS1 Tuned ( pintada al meu gust a Scolors )
Amortiguador: Fox
Manillar, Tija, Carbono stil Ritchey
Pedals: Ritchey V5 Paradigm
Seient: Provisional.....objectiu TUNE Speedneddle
Neumatics: Maxxis Aspen 2.1 i Ikon 2.1 TR

Pes Final: 10.1 kgs

Podria explicar moltissim mes, i ho fare, però quan l'hagi tastat com es mereix. El que si tinc clar, es que per al 2017, tinc ganes de fer força BTT......ja us ho explicare:)





MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS