dimarts, 1 de març del 2016

MARÇ..... PRIMAVERA I MES BICI!

Com passen les setmanes oi? Dos mesos ja, i plantant-nos al Març, vaja que les coses es començen a posar divertides. Normalment son els mesos mes pesats de l'any, per mi... I us asseguro que ho han estat, entrenar al gymnàs no es que em fagi especial il-lusió. Sort en tinc dels caps de setmana que hem deixat enrrera ja....que m'han fet disfrutar de valent de la bici i tot el que l'acompanya.... Encara que aquest últim cap de setmana, hagi tocat zero bici! Sisi, zero!

Ara mateix, mentre escric això, estic una mica preocupat, que no alarmista... I es que tenia previst començar el Març desprès dels dies de repòs, amb molta canya, i resulta que de moment, estic al llit amb una mena de "passa" o com se li digui, que avui dilluns no m'ha deixat pedalar. Creu-ho els dits, per poder-ho fer demà, perque em ve molt de gust apretar cargols ja! De fet, amb el planning casolà que tinc fet per "entrenar" , aquesta setmana toquen coses series ja, però si el cos no està apunt, es impossible de portar a terme. 
Per si de cas, vaig pensant plà B...... :) el que nose, es quin es el B:) al meu cap sempre hi tinc l'A!!


En dues setmanes toca la primera cicloturista de l'any, i de les dures... Amer-St.Marti Sacalm.... Veient com està el pati, casi que em conformo acostant-me al temps de l'any passat, i es que recordo perfectament, lo dur que va ser fer aquesta marxa.....Osor, primer, recórrer tota la plana de Vic desprès, a ritme de cursa, i on l'any passat amb l'Albert vam disfrutar com nens, fer Coll de Bracons desprès, i acabar a St.Marti Sacalm, nones un recorregut fàcil, tot i això, li tinc ganes!
La setmana seguent tocarà Ports del Maresme, i acte seguit Volta a Ibiza amb BTT.... Nose com ho faig, o com ho fem, pero quan miro el Calendari previst, fa Por! 

La idea general però, es arribar a Juny amb el cap molt clar.... M'esperen i ens esperen curses on el factor psicològic serà una part important.... Si a mes les cames funcionen, pot ser un espectacle.....:)

Per cert, hi ha una anècdota al calendari de la feina, que m'ha fet gràcia, i es que girant el full del mes de Febrer, i posant el de Març, ha canviat el simbol del calendari... Al Març, i ben grossa, hi surt una flor....Primavera! Això vol dir que els projectes de equipacions noves estàn al caure, i que toca estrenar models nous 2016 JA! ganes n'hi han! I que en res, començarem a tenir algun dia de calor.

Desconecto!!! I penseu-hi, no val parar





MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS