diumenge, 4 d’octubre del 2015

OFF FIRE.....ON BTT!!!


*********Aquesta setmana prometo entrada de Bolg.....s'acumulen les experiències, i els moments interessantissims de transició Estiu/ Tardor.......Es época d'anar aparcant la carretera i agafar la BTT, es época de material nou.....però tambè es época d'apendre a disfrutar de moments de tardor dels que deixen patjada...jo ja he començat.....!!!!!******


Escapdes de Tarda A Bellmunt...indescriptibles!

Avui si!! m'hi assento una estona a davant l'ordinador!!!!!!!!! les setmanes passen volant, i a un ritme trepidnat....es com m'agrada viure, encara que reconec, que les estones de calma, son necessàries mes d'un dia, la questiò es saber buscar l'equilibri no?
Desde l'última entrada de Blog, he fet uns quants quilòmetres, i tambè m'han donat alguna noticia, que m'ha descolocat una mica.
Però...anem per parts? o.....bueno, ho intentare, que els que soleu llegir per aquest racó, ja sabeu que desviar-me, es una opció fàcil de vegades.


Hem entrat a la Tardor ja, si...es una época que te el seu encant, nomès es tracta de saber-li treure el suc, però jo tinc clar, que el suc fort li trec a l'estiu...!
Amb una part molt gran del Club, vam despedir l'estiu com calia, amb casi 170 kms i +2600m de desnivell. 
Dies com aquest, i que aquest any n'hi han hagut molts, son els que fan veure, una vegada rera una altre, el perque aquest esport ens agrada tant. poder rodar amb un grup de persones, que ha anat quatllant a base de dies de patiment, de riure`s i de molts quilòmetres junts, es un espectacle. 

Evidentment trobarem a faltar el bon temps, però tambè tinc clar, que seguire pedalant alguns dies mes. Ben pensat, ja tinc algunes sortides de BTT preperadas..i a part d'això la BTT entra en acciò....i...... una petita confessió...vull fer running mooolt suau aquest hivern! 
Desprès de casi 2 mesos sense tocar-la, la BTT, aquest dissabte tocava una clàssica, a la que hi he assitit desde la primera edició, fa 4 anys, i a la que per gota que pugui, hi seguire assitint, la BTT RUPIT! 

Psicològicament, es la porta que a mi em condueix a l'hivern, em neix a dins una barreja d'emocions, penso que ve el fred, i m'entristeixo:) però alhora, i com que em cosa ser pesimista, tambè m'agafo le pedalada de Rupit, com un dia de disfrute total, on cada any, coincideixo amb persones que la resta de l'any, costa coincidir. 

En Gerard i la Gemma... quants dies sense veurel's!
El recorregut de la BTT Rupit, i la organització, per variar, va ser impecable, de fet, tot i estar temps sense agafar la BTT, vaig disfrutar com un nen. Em notava una mica rovellat al principi, sense la flexibilitat que necessita una BTT per guiar-la be, sense la fliudesa de moviments que requeix una 29 ben portada, per aprofitar el "flow" a tope, i es que quan s'ajunten aquests factors, i el terreny està com el de dissabte passat, la bici literalment vola per sobre les pedres i senders.
Vaig acabar fent casi tota la pedalada amb en Pingui, tot i que vaig poder veure tots o casi tots els Fanatik's Bike:). Al acabar, i per rematar  i cremar les tres coques senceres que deuria menjar-me ( si, el dolç em perd, ho tinc assumit, i potser haig de fer un pensament ), la tornada a Torello la vam fer amb bici amb l'Albert...resultat? 66 kms i casi +1700m de desnivell posotiu.
Es clar, que apart de les sortides mes "publiques", he seguit fent escapdes amb molta calma, que aquesta setmana, han set de relax total...molta clama, i assaborint la bici d'una manera molt especial ;)... de tant en tant, aixecar el peu del gas, es evident que es bo!

Si deixo la bici apart, i em poso a parlar de material...Toca encetar Octubre...i els que fa anys que esteu amb això sabeu que estem en plena época de novetats 2016. Desprès d'haver estat a la presentacio d'Orbea Spain, de BMC internacional i Scott internacional al Juliol....i a Unibike al Setembre, ara, allò que vam poder veure  i tocar molt poc, ho podem veure i tocar tant com volguem, i es que estan arribant ja, totes les novetats ( be casi totes ) de BMC, Scott, Orbea, alguna Cervelo.....
Per mi, una de les novetats mes importants, amb BTT, es la Nova BMC Team Elite, tant la 01 com la 02... ( fotos mes avall ).  
Amb carretera, la novetat mes important de l'any, serà la Scott Foil que arribarà a finals d'any, l'estem esperant amb candaletes...!!! l'Altre novetat, l'Scott Addict disc...la nineta dels meus ulls ( ciclisticament parlant ok? ) ens l'han matat. Dijous passat, rebiem un mail d'Scott Internacional, l'Scott grossa diguem, molt per sobre del distribuidor a la Peninsula, on posava: 
***Debido a problemas de suministro i de produccion, todos los modelos Scott Addict disc, quedan descatalogados hasta la temporada 2016/2017****

Si, un gerro d'aigua freda, i es que desitjava discs al 2016 ...:)...no podrà ser, de moment, i es per aixó, i perque la meva inquietud, no em deixa assumir desil-lusions, que ja he engegat ( jo i Fanatik ) la maquinànira substituir aquest forat.... estic segur, que no serà qualsevol bici...no dono pistes perque no ho tinc clar....l'unic que tinc clar del tot, es que vull perfil, molt perfil a les rodes!

Canviant de tema, a Fanatik, ja estem esperant les jaquetes Castelli Gabba que ens han d'acompanyar tot l'hivern...a mes, aviat, començarem amb el disseny de la nova equipació 2016. Seràn pocs canvis, però algo canviarà a Fanatik Bike.....farem servir la tipica frase d'Apple.... TOT CANVIA, PERQUE TOT SEGUEIXI IGUAL.


Pedalar amb aqueslls que costa veure al llarg de l'any, es un plaer!

Apa, ara si, tanco per avui....estic cansat....vaig a passar pagina al dilluns, que posats a dir, tambè esta essent especial...com tantes i tantes hores les darreres setmanes. Això si, deixo aqui sota, una mostra del que BMC ens porta al 2016....no pinta malament oi?





MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS