dilluns, 27 de juliol del 2015

SCOTT 2016 i....1, 2, 3...HOLLYDAYS!!!!!


Convenen, vaja si convenen les vacances! ......desde el 4 de Març, i exeptuant nomès els dos ultims caps de setmana, cada setmana ha tocat exprimir els cargols...arribo a aquesta época de l'any exprimit a tope. Les ganes de sortir a pedalar de totes maneres, no es passen, la manera de fer-ho, si ha canviat però....i es que surto amb objectiu incert cada dia. Sense anar mes lluny, avui amb l'Albert Rifa i el seu cosi Guillem, hem donat una volteta pel Lluçanès amb no Stress....Gaudint l'estiu 100% vaja.

Estan essent dies divertits, i es que ja fa dies, que vaig comentar que tocava presentació Scott 2016, i apart de pedalar, el que ha tocat ha set estar present a Saragossa durant dos dies, amb Fanatik, a la presentació 2016.
Puc dir, i ben alt, que aqui si que no vaig sortir gens defraudat, o be, casi gens.

L'Addict 2016....aqui sense discs, però aviat amb discs i una mica mes de perfil..serà brutal

Aqui amb la nova Foil Premium..misil Terra-Aire...

 El panomrama d'Scott per la temporada que be, es per enmarcar. Colors brutals, novetats importants, i una gama de bicicletes i opccions impressionant. Desde les noves 27'5 plus, ( cuidado amb aquesta nova mida de roda, la vaig poder provar i em va agradar molt les sensacions ).....i fins la Nova Scott Foil, que estetiacment es brutal, i sino ja m'ho explicareu quan la pogueu veure en realitat.

Però sobretot, el que a mi, personalment em va agradar mes, va ser veure per primera vegada amb un cataleg de marca gran com Scott, com s'aposta per fi pels discs, i es que al igual que ha fet per exemple Specialized, amb la seva Tarmac, Scott ha doblat tota la gama Addict, o sigui, tots els models d'Addict, estaràn disponibles amb discs o sense....està clar que ara si comença l'era dels discs, i es trigara mes o menys, però desprès d'anys i anys d'inmovilisme en el sector de la carretera, per fi, els hi ha arribat l'hora d'evolucionar....
Scott Foil Premium.....sense comentaris....

Scott Genius 27'5 plus....cuidado amb aquestes bicicletes...agradaràn segur.

Jo ja tinc la meva tria feta, ( aviat la Foil a la venda!! pobre :(  ) ara faltarà poder disposar de tot el material que ja tinc triat, que a dia d'avui, Juliol,  està una mica verd. El quadre està clar, Scott Addict Premium Disc Di2...però em faràn patir i esperar els d'Scott, les rodes encara falta acabar de decidir, però estic a l'espera del que presenterà Ritchey al Setembre, que casi casi es obligat que treguin unes rodes amb discs, i aquestes serien l'opció...i el Grup, Dura-Ace Di2 11v......es pot demanar mes? avui dia crec que no....
Deixant de Banda les Addict, Foil i 27'5 Plus, la Gama Scoot mantenia les MTB sense canvis, però amb colors realment atractius, i amb un toc de clase per fi, i es que a la Scale SL; per fi li monten la forquilla, que ens agradi mes o menys, es avui dia ja, una referència, la Rock Shox RS1....
Aqui sota la veureu.....opineu vosaltres mateixos...

Scott Scale SL amb la nova Rock Shox RS1...

I clar, desprès de tot, el pedalar no el deixo de banda, i es que tot i que per enèssima vegada, el temps no ens va acompanyar, la sortida que teniem preperada amb Fanatik, la vam  fer, i ben fet, vam passar fred, ens vam mullar, i vam patir, però els 10 que ens vam atrevir amb la volteta, tot i que KO total, vam arribar a casa amb un somriure.



140 KMS I CASI +3000...amb dos coll de renom ens esperavem. Personalement puc dir que el meu estat de forma es per plorar. però clar, no pot ser una altre cosa. Fa mes d'un mes que m'he deixat una mica amb el menjar, les tapetes d'estiu m'agraden massa! no surto amb un minim de coherència..i
a mes he guanyat un parell de quilets. Resultat, doncs que no vaig com m'agradaria, tot i que al mateix
emps, penso que auesta deixadesa, o mini deixadesa,  potser em dona motius per referme a la segona part de l'any....a veure! de totes maneres, si algu em veu per la carretera, de moment encara no m'haurà d'empenyer, encara que justet, a Bellmunt encara hi pujo....



Es pot voler mes que el que es veu? be, si, que fossim mes encara! FANATIK BIKE!!!












MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS