dilluns, 25 de maig del 2015

NO HI HA CURSES????

No sempre el protagonista ha de ser qui mes fa..., ells en son l'exemple!!! Fanatik Bike a Montserrat 
Pujant a Coll de Merolla ( 1001m )
Casi casi no m'ho crec, una setmana, on no ens esperaven enlloc!!!!!!! desde el 7 d'Abril, que podriem dir ben be abans i tot.....en que ni un sol cap de setmana hem reposat de curses, estress, canya, i molt desgast tant fisic com mental...i per fi, el 23 de maig, i amb un petit parentesi, ens tocava una setmana on seriem lliures. Xerro amb plural, perque encara que algu del club potser no ha fet tantes curses, en general, a totes les que hem assitit...hem set molts.
El planning per aquest cap de setmana de relax, per dir-ho d'alguna manera, a Fanatik Bike, constava de dues propostes, una de BTT i amb 2 objectius, arribar a Montserrat primer, i disfrutar molt el segon...L'altre proposta. amb carretera, era sortida fins el Coll de la Creueta.

De la primera en podria explicar poc perque per llàstima no dono l'abast per poder ser a tot arreu, però em va quedar mes que clar, que a la pròxima cita d'aquest tipus que es monti, no hi falto, de fet, ja estic rumiant una per fer durant el Juny, a veure si pot ser ser possible.


 ( ESQUERRA ...Aixi d'encongits estavem a dalt la Creueta, esperant a la resta, en Jaume, l'Albert, en Sergi en Pingui i jo....quin fred!!! )



I La segona, la sortida amb objectiu a la Creueta, que tot i superat, va costar lo seu...explico:

No em solo adormir, i dissabte em vaig adormir. No solem tenir cap punxada a les sortides, i dissabte, abans d'engegar ja haviem punxat dos cops, si si  DOS cops!! i no va ser l'últim, mitja hora desprès de sortir, una altre....a Ripoll, desprès amb en Paco li queia la biela esquerra a terra, per sort, la vam poder collar fort amb un taller de cotxes que ja estava obert....aleshores ens  semblava que ja ens havia passat tot, Vaja, que mes coses no podien passar, o això creiem........
Vam passar les dues hores seguents genials. A Coll de Merolla, pujant per Campdevanol, el sol treia el nas, el rtimet, amb algun "palo" ja, es posava a tó, i la baixada fins la Pobla de Lillet va ser un tram de relax total. La Creueta no cal presentar-la, mes de Vint kms, 1888m d'altitud, rampes no massa dures, però si constants, es un Coll que com se t'atravessi massa aviat, la lies.
Cadascu va pujar al seu ritmet, objectiu trobar-nos a dalt ( que no va poder ser perque un cop coronat, el vent i el fred era impressionant ),  i jo, amb l'Albert com si fos una pastaganeta davant d'una llebre, em limitava a seguir-lo, que prou feina tenia, de fet, a partir de Castellar de n'Hug, on diguem que comença la part segona, s'em va anar escapant mica en mica, i jo, sense tenir unes sensacions massa bones, em vaig limitar a pujar sobre els 260/280watts  i un 88/90% PPM, que per mi, es un ritme molt suportable, i que em portaria a dalt, aguantant el tipus.

Amb l'Eric com a ptotagonista ( aqui ja mes clamat )
Un Cop a dalt, ens hi vam esperar fins que va arribar la Tina, ( abans havia arribat en Sergi, Jaume i PIngui ) a partir de llavors, era impossible quedarse mes estona allà, massa fred, i volant, cap al Refugi dels Alabaus a La Molina, i esperar que anessin arribant tots. Van arribar, si, mica en mica........fins que al arribar l'Eric, i al trencar i fer el gir per venir cap al refugi, una moto que estic segur que venia massa ràpid,  s'el va endur literalment per endavant...jo estava alucinant, l'Eric volant, bici volant, i jo amb uns ulls que no m'ho acabava de creure. El vaig a recollir sense que ningú s'hagi adonat, el porto a dins el refugi on estavem tots casi ja...evidentment tots flipant....Desprès de passar molt fred i desprès d'avisar ambulància, ens tranquilitzen,  tot i que se l'emporten a l'hospital de Puigcerdà ( l'acompanya l'Albert ) per assegurar que no tingui res. Evidentment, amb aquell fred que haviem passat, , els dia d'imprevistos que portavem, i les poques ganes que ens quedaven de fer res mes, abortem part de la volta prevista, i a dalt la Collada de Toses, decidim tirar avall. Mica en mica, i durant el descens, entrem en calor, i desde Ribes de Freser a Torelló, va ser potser, la millor part del dia, rodant amb grup a ritme molt guapo, i deixant al final, bon regust a tots. ( al arribar, a Torelló  en David i un servidor, tornavam a Puigcerdà a buscar amb cotxe, el parell que haviem deixat allà dalt )

318 watts a 20 min i sense problema  dir quan peso..66 kgs!
Casi  140kms i +2200m sortien al final, ho vam mig salvar, i per mi, desprès d'una setmana que havia set de Recovery ( si es pot dir aixi ) post Rioja Bike Race. De fet, desda ara, o millor dir, ja fa unes setmanes, encara planifico menys les intensitats, sortides, etc. Faig servir el sentit comú, evident, però faig 100% sortides a sensacions, que fan que passin coses com avui, on tenia ganes d'acostar-me a CollFred ( Vidrà ), però el cel tapadissim m'ha espanatat i nomès m'hga deixat fer un Bellmunt.....la sorpresa es que a la que començo a pujar, veig que moc Watts fàcilment, 330...320...340...carai tu....va busquem si ho mantinc? i si si, aconseguia manteir intensistat i els minuts anaven passant, vaja, que a part d'arribar a dalt, he decidit, intentar fer record de Watts 2015....literalment he mort durant 20 minuts, i el resultat ha set aconseguir el que buscava...318watss!!!!! a 20 minuts!! si d'acord, estic mes gordo ara, peso 67 kg...i per tant els watts/kg..continuen essent els mateixos, o sigui, normalets tirant a mediocres, :(:(:(  , però el numero a la pantalleta, no me'l treu ningú! lo dolent es que la resta de pujada a Bellmunt, els ultims 10 minuts, m'he arrossegat casi, jeje! en Fi, sensacions 100%!!! Està clar que la setmana post Rioja BIke Race, ha estat entretinguda..fins i tot, en Pep Tarrès, amb un projecte propi, m'ha fet una entrevista que crec que publicarà aviat..em te ben encuriosit:)!!!!!!

Tot això, no treu, que estem en plè procès on les marques, comencen a treure del forn novetats, mica en mica, a comptagotes, i tot i que tinc al cap com a pripirotat 1, els discs amb carretera, aquest cop si...no deixo de mirar de reull el que passa amb les rodes gruixudes, i carai, BMC fa uns dies, ens deixava a casi tots bocabadats. Han creat un precedent amb les bicis rigides, ( faltarà veure com va ), però per el 2016, tindrem una Nova rigida BMC TE01, amb un sistema de flexiò de vaines  gestionat per un elastòmetre, del qual s'en podra triar la duresa. Evidentment, portarà eix passant de 12mm a darrera, i cablejat intern.....Tant ha impactat lo de BMC, que sembla que hi han marques, com per exemple Focus, que aquest cap de setmana, a l'estrena de la Copa del mon 2015 de BTT, a Novo Mesto...a correcuita, han començat a filtrar imatges d'un sistema similar. Diuen que qui tira la primera pedra, pica dos cops, i BMC la tirat fort. Faltarà veure que ens presenten marques com Scott, que aquest 2016  tambè s'espera que tregui quadre nou de BTT, o sigui, un Scale totalment nou. Altres, com Cannondale, Specialized, Orbea...no s'esperen grans novetats, ja que va ser l'any passat, quan van presentar models nous.... Si us agrada veure novetats...obeserveu aquestes fotos, i jutjeu vosaltres mateixos:)


BMC TE 01 2016







Punteres per Fi, de eix passant de 12 mm....


Dedueixo, que darrera d'aquesta tapeta amb el Logo de BMC, hi han uns cargols que ens permeten desmuntar l'elastòmetre per poder-lo canviar per un de mes tou o mes dur....
Elastòmetres....



Han treballat molt amb els acabats, aquesta foto del cablejat intern, i lo net que queda, ho fa mes que evident....








MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS