dimecres, 1 d’abril del 2015

A TOPE CON LA COPE:):):):):)

17 Hores de Bici, rematant-les amb 4 hores de BTT a la Lluçanes Ferèstec...això es el que ha donat de si, la setmana que he deixat enrrera!!! i si, algu m'ho comentava, no estaves KO el diumenge a la Ferèstec despres d'haver fet mes de 200 kms dissabte? i jo...mmm doncs si, una mica cansat si, però l'objectiu no era cap mes altre que passar-ho be, apretar quan el cos ho permetes, i afluixar quan avises que la gasolina escassejava:)....
Però es que la setmana ha set molt molt intensa!!! i es que gràcies a Fanatik i Shimano....dijous passat, seguia desde dins un cotxe de Macario Spain, l'etapa reina de la Volta, que anava de Tona a la Molina passant per Coll de Bracons, Coll de Cannes, Coll de la Creueta, Puigcerda, i acabant a dalt la Molina...190 kms i mes de +4000 de desnivell...on si una cosa em va quedar clar, es que aquesta gent, son casi casi extratarrestres, diguem el que diguem, i pensem el que pensem...
L'experiencia va donar per molt, detalls que per la tele es impossible de veure. Adonar-me amb els meus Ulls quan un equip tira volent fer mal a la resta, i veure que aconsegeuixen objectiu....


Vaig veure com a Coll de Cannes, el Saxo bank apretava i desmuntava un "pilot" a miques, i veia com els pro's, arriben a patir...a Montgrony, direcció la Creueta, en Fromme es quedava, i casi li puc empenyer el cul, perque el pobre anava ben cuit....i vaig veure el ritme brutal que imposava l'Etixx Quek-Step a la Creueta, on al princpi desprès de Castellar de N'hug, eren capaços de pujar a casi 30 km/h...i jo demanant amb en Julio ( el de Shimano ), si el velocimetre del cotxe marcava be....i ell rient dient-me....si si, si que marca be...buf!!!!!
En resum, una experiència espectacular, que encara que dificil, espero que no sigui l'Ultima....



Desprès de la megaexperiència, tocava tornar a tocar de peus a terra , però es que em motivava fer-ho, perque el dissabte li tenia moltes ganes a la sortida Saturday's, ja que en tot l'any haviem pogut coincidir, i per fi, i mes amb aquesta sortida, ho podiem fer ( divendres sant  hi ha la clàssica de França, i tornarem, amb moltes ganes!! ) 



Brevet Satudays Dissabte 207 kms amb +3300!!


UAAAAAA!!!! estic escrivint aixo i m'estic mullant els peus!!!! de riure si! però la rentadora me l'ha liat!!! i mira que tenia fato per escriure!! uffff Fotos Brevet Saturdays de dissabte....fotos Lluçanes Ferèstec....i mmm acavo d'explicar demà??  POtser arribare tard...Toca Planning BTT amb l'Albert, l'Eric i en Carles...Torello, Vidrà, Vallfogona, Coll de Jou...Uffff..BTT!!! que per cert, la Rock Shox RS1 d'escandol, em ca sorpendre molt molt positivament la rigidesa i la progessivitat, a mes, es descarat que ara per ara  impacta força la imatge que dona a la bici, i es que no passava gens desaparcebuda....o sino mireu la foto i opineu...no es el que mes es veu??

Lluçanes Ferestec, ambient genial!!!







 Dissabte tambè feiem foto oficial del Club per el 2015......espectacular l'ambient, i amb ganes de que sigui un any per recordar....

FOto de Fammily 2015... i faltavem molts!!!!!

Ambient maquissim.....Fanatik



PD....deixo perfil ruta especial divendres Sant de la Saturday's. i qui s'animi, ja ho sap!!!




A mes, queda pendent un minireportatge de una bici casi casi unica al tot al Mon i que a Fanatik n'hem tingut una...setmana vienent fotos....per ara nomes un Tastet...BMC Four Stroke FS01 XTR Di2 i Fox ICTD




MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS