dimarts, 24 de març del 2015

AVIAT VACANÇES, i RS1!!!!

He salvat la setmana in extremis....la volta que voliem fer dissabte, ha quedat ajornada per la pluja, i ens queda pendent si o si, perque es una sortida que li tinc ganes, i no soc l'únic! Però per sort, el diumenge, ( dissabte vaig fer Spinning dues hores, amb forces Compis mes del 'team' )  i es que ens van acabar sortint 130 kms amb casi 2400m.......amb estreno amb carretera inclòs d'en Pere Gil....que per cert, tot i patir, li van encantar....

Em vaig agafar la setmana força de relax, per apretar ja aquesta , i sobretot la que ve..... on disposant de mes hores, el planning comença a estar definit, per introduir intensitat, volum, i reduir galetes i xocolata ( això mes dificil jeje )

Aquesta setmana, la que atravassem ara mateix, te una pinta brutal però, i es que s'ens acumulen els compromisos.
El diumenge no vam poder ser-hi tots però no va estar malament
 El primer, i que em fa especial il-lusió, es la Brevet de la Saturday's Torelló, que de pas serà la primera sortida de l'any que faig, i fe pas farem molts Fanatik's amb ells, i ganes no en falten, seràn 200 kms, que per molt suaus que mel's agafi, el desgast serà significatiu segur.
A la tarda, i just arribar dels mes de 200kms, passarem per la dutxa volant, un platet d'arros, i cap a Fanatik a menjar Coca, i es que celebrem el 4art Aniversari, i com cada any, desde que existeix la part del Club, Fanatik BIke, aprofitarem per fer la foto de grup del 2015, on m'agradaria que tots, o tots els que poguem, hi estiguem...VA!!! que hi haurà coca per tots, Cava i val si, una mica d'aigua!!! no val a fallar!



I  per si no en teniem prou amb un dissabte a top...diumenge rematarem a la Lluçanès Ferèstec, on a mes serem mes de deu Fanatik's, m'agrada, i molt. Evidentment hi arribarem tocats l'Albert i jo, però tant sa val, l'obectiu es disfrutar, agafar feeling amb la BTT, agafar xispa, saber buscar un puntet de ritme alt tot i arrossegar cansanci...i es que amb el temps que es preveu, crec que serà un dia dels que valdrà la pena disfrutar a sobre la BTT.

Per si algu s'anima, deixo aqui sota el perfil de la ruta Saturday's que es fa dissabte....sembla una serreta, ho reconec, però ens agrada la canya no?????

Sortida Saturday's Dissabte 28 de Març


Però.........a Prats, tinc una novetat que li tenia moltes ganes, i es que no m'en he pogut estar....es diu RS1...es de Rock Shox...i va a la part de davant de la bici....i si, es la invertida que ha revolucionat al 2015 el sector de les forquilles, i de la que de moment, us deixo les fotos..perque per saber com va, la setmana que ve, que hi haura temps i hores per provar al 100%...



La imatge i look de la bici amb aquesta forquilla, impacta, i en directe molt mes....però vaja, jutjeu vosaltres mateixos:)

Content no, el seguent!
En teoria necessiten d'un "buje" especific, però gràcies a l'Albert ( company de feina ) que em va fer uns casquillos per poder muntar les Mavic Crossmax SL,  la vaig poder muntar divendres mateix, i tenir-la uns quants dies neta i pulida abans no li toqui l'stress que li espera a la Lluçanes Ferèstec el diumenge....
I es que els divendres a la tarda, a Fanàtik, es casi festa....mentre acabava de muntar la meva BMC, arribaven, dues BMC TE02 que avui dimarts no m'en he pogut estar de muntar amb l'ajuda de l'Albert, a mes, amb la imatge de fons de dues BMC Four Stroke FS01....vaja, per que et caigui la baba.... i es que es un luxe, poder remanar, trastejar amb aquest material semana darrera setmana...

Lo promès. el cap de setmana test  de la RS1 a Prats de Lluçanès. però .... ara, despedida amb les fotos de "l'aparador" que tenia avui a la vista.....BMC on fire tocava avuia FANATIK!!!!!!!!

BMC Four Stroke FS01... de dues en dues!!!! delicatessen



MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS