dimecres, 4 de març del 2015

ARRENCA 2015!!!!



M'encanta aquesta foto

Doncs si, el 2015 entre en mode ON pel que fa a "competicó", si si entre cometes perque competir competir....es pot dir que no, una altre cosa es lo que sembli, això si;). Serà a Amer...Amer-St-Marti Saclam..139 kms farem...i +2800m....deu n'hi do no?
Hi arribo amb ganes, amb forces hores a sobre la bici, i amb un nivell de forma que juraria que per variar, es el mateix de cada any a aquestes époques.......de fet, poc mes li puc demanar al meu cos, nompes que aguanti algun any mes a aquest ritme, em conformo, perque darrera, puja gent molt potent, i sobretot amb moltes, ganes, i ens agradi o no ( jo soc dels que pensa que hem de deixar pas ), ens han d'anar substituint...llei de vida:).

La "volteta" de dissabte no va estar malament...


He aconseguit salvar dies fent filigranes, però sobretot a  tenir bones propostes, i amb bona Companyia, i les sensacions, son bones. El cap de setmana sumava amb 2 dies mes de 10 hores de bici, i lo millor? que  no acabava gens tocat, encara que el que si noto i mol, que em falta, es "punch", gas, o com se li vulgui  dir, la frase " es que soc diesel jo ",  dins el panorama aficionat es la mes utilitzada, clar, a ningu li agrada que li treguin els ulls, i menys encara entrenar a les intensitats que tocaria fer per poder rendir a bon nivell quan els "palos" van i venen........ però es que aquest any, si ja no solia brillar a aquestes intensitats tot i entrenar-ho, noto que em faig vell:( i que el mes cos, ha perdut un punt de xispa i ha guanyat un de Diesel...espero que almenys el diesel
que tinc sigui un V6 HDI TDi o el que calgui:)
La volta de dissabte va ser durilla, amb 180 kms finals i  +2600m amb un Collformic pel mig, que es Coll mes llarg que pujo amb el que portem d'any... el vaig pujar be, amb els dos Alberts rodant un punt davant, sabent que si els volia atrapar, havia de passar el motor de voltes, i dissabte, això encara no tacava.....En Sito i en Tarrès van pujar un puntet per darrera, i la Tina Francesc, PAco, Carles, Jordi etc....al seu ritme cadascun que no va estar malament, be si, en Carles va tenir algun problement, però de tant en tant toca agafar algun bolet no Carles? :) però el millor de tot va ser que en general, el nivell del grup dels companys que anem sortin, va assolint punts positius, i cada cop es poden fer coses mes series, M'agrada!!!!
Diumenge , canvi de Rol, BTT, ruta dissenyada per en Pere, Torello-Viladrau a fer coca, i tornada....no em va desagradar gens. Eric, Pere, Albert, Tarres, Tiet Eric, i servidor, casi 80 kms, barreja de "pisteo" i corriols divertidissims....i ritme recovery casi en la seva totalitat. Per cert, si algu em segueix a garmin Connect, recomano seguir el tram de toranda de Viladrau, encara ric de lo be que m'ho vaig passar...nomès falta que deixi de fer fred, i la combinació de tot plegat serà genial...


Com deia al principi, ara toca començar la part canyera del 2015, i es l'inici nomès. Tinc, tenim molts objecetius, i encara que pocs i pensesn, i menys ara, jo continuo tenint al Cap la Pedals de Foc Non Stop...10ena Edició....i es que per molta carretera que fagi, per molt que en general la gent estigui com una mica encantada amb la carretera ( ei m'encanta l'asfalt ehh ), el que et dona una cursa com la PDF Non Stop no t'ho dona cap altre...o sigui, mentre no passi res extrany, crec que serà objectiu numero 1, entrenare amb el cap pensant amb ella...i intentaré no arribar-hi massa "cascat"...amb e lpunch que em falta ara vaja....Serà important saber regular, i saber triar molt be l'intensitat des d'ara i fins llavros....

La llsita de curses on ja estem apuntants fa por casi....i es que les coses han canviat molt de fa uns anys enrrera, però es que les coses canvien, i no hi ha res a fer...o ho atrapes o et rendeixes, i això no entra dins les meves opcions encara:)...........Tocarà convençer amb en Jordi, Albert i als mes guerrillers, de fet tt allò que poguem....o els deixin almb alguns...no? :)


Mentre tot aquest pilot de coses van sorgint dia a dia....tinc una part de mi que esta seguint tot el que son innovacions....estic hiperpendent, del que vindrà amb bicis de carretera ( tinc noticies no confessables encara, del cami que ha triat Scott pel 2016 ), però es que falten altres grans marques a decidir-se..i a presentar o filtrar noticies i sobretot, ensenyar o no els discs en models gama alta o els mes racing perque ens entenguem..........seguire molt al cas...A sobre, fa massses dies que em miro de reull la Rock Shox RS1...esteticament m'agrada cada cop mes.....ai ai ai......
deixo un xic mes del Resum del que ha estat la setmana....i si, pensem ja amb la Cicloturista d'Amer-St.marti Sacalm...139 kms i +2800mmm ummm


                          
                               Desprès de la Coca....i abans de la tornada de Viladrau....

I per dir adeu.....una imatge que no reflexa la bonica imatge que tenia abans d'ahir al acabar l'entreno de 1:45h al capvespre....em va encantar tenir els sol ponent-se darrera meu.....Bona Setmana!!!


MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS