dimarts, 24 de febrer del 2015

SUMANT.....COM SEMPRE;) i que duri..



Tot i les dificultats dels ultims dies....l'stress acumulat, al sumat que ja es normal:) i les corredisses amunt i avall, m'adono que el meu cervell, cap, mentalitat, o el que sigui, te un gè n que casi casi diria que m'obliga a pedalar, i es que el no fer-ho, em crea certa ansietat.  

RUPIT....PARADETA A FER CAFE:;

Em sento amb l'obligacio de fer esport, i a aquestes alçades se que el ciclisme, es una de les coses que mes m'omple, però que a mes, permet, i em permet,  tenir una forma fisica que dificilment tindria si em dediques a a qualsevol altre cosa que no fos pedalar, per això, lo d'obligació, ho podria escriure entre cometes, perque ho es, però tambè es una necessitat. Tot això ve al cas perque aquets dies, tot i tenir difucultats per fer-ho, he aconseguit treure les hores de on no hi son casi... Completant una setmana, que el meu quadriculat cap ( no tinc solució amb això ) no em deixava passar per alt, i es que tot i no seguir un plà estricte d'entreno, si se , que per tenir un nivell aceptable,  o apretes o no vas enlloc....o sigui que contentissim de  poder perfilar i enllaçar setmanes tot  i les dificultats:) que la roda no pari, ho hauria i  podria dir ben alt:)

A RITME DESDE ST.PAU DE SEGURIES...


L'important....? Com aconseguir sumar hores? Doncs tenir gent al voltant que per A o per B, pluja o vent....estan amb el Gas apunt...com dissabte amb l'Albert, que tot i que teniem ruta maca de carretera preparada amb Fanatik's, la pluja ens la va fer descratar, però el plà B, BTT, va funcionar a la perfeccio.... 82 kms, +2000m, ritme alegre, i parada a Rupit a fer Cafetó i coca que sempre es posen be... A mi sempre! A mes la BTT! I sabent que repetirem ULTRABIKE SI  o SI...No esta malament tastar-la una mica, i mes que ho haurem de fer.... Que per algo vaig decidir tambè, gestionar les rutes amb un Garmin 1000, i aixi apendre a nevegar be,  d'una vegada! En tocaràn forces mes de sortides BTT...Que apart de les ja programades.... El meu cap hi volta i molt seriosament, la Pedals de Foc Non Stop...que aquest any serà especial, 10è aniversari....i seria la meva tercera participació, no ho se, però em fa especial il-lusió....

Diumenge però,  que el solet va treure el Cap, ens vam escapar amb carretera...., Albert, Tina, Sergi, David, Francesc i el que parla..volta per Bracons, Olot, Capsacosta...Ripoll.....110 kms, que hagues allargat, però el vent no convidava....resumint...setmana de casi 16 hores...i una que comença on toca, i ja era hora, baixar volum....però on intentarem, fer la sortida carretera que tenim pendent de dissabte passat, on desde Torello, surten casi 175 kms....no estaràmalament;)


AMB EN DAVID A CAPSACOSTA

I no penseu que oblido el tema material no....fa dies, molts dies que segueixo amb moooolta atenció, tot el que te a veure amb novetatas amb els discs a la carretera...esta mes que cantat que venen ja.....però posar discs, suposa Quadre, rodes, i manetes de canvi , minim....i les manetes les poso perque amb la Innovació de Garmin amb el Di2, de gestionar les pantalles desde les manetes mateix, per ara nomes diponibles amb les Dura Ace.... ( les manetes que comercialitza Shimano, per electronic i Hidrauliques, no tenen aquest aventatge ) , em fara dubtar de si fer algun invent o no......es questió d'estar molt al cas, fàcil per qui li agrada oi?
A mes, amb BTT, a Fanatik, arribarà una Bici molt exclusiva, nomes 100 unitats per tot el mòn,  BMC Four Stroke  edició limitada Black, amb XTR Di2, i gestió Electrònica de les suspensions....futur mica en mica....i que algu a la plana, tindrà la sort de portar sota el cull!!! Voleu veure imatge?? Jo tambè, per de moment de l'únic que disposo es aquest fotomuntatge que he aconseguit, i que encara que no es real, serà molt aproximat..
Bona setmana!



MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS