dijous, 5 de febrer del 2015

OBRINT FEBRER AMB IL-LUSIO



Aixi veia en Pingui, la Amster Class Indoo de Fanatik Bike..

Aixi de maca estava la classe.....

Encara que les previsions del temps son de lo mes pesimiestes pel cap de setmana, desprès d'un Gener tan profitòs com aquest, nomes podia tenir una continuitat com la que toca aquest cap de setmana...i es que  marxem a Cambrils amb Fanatik BIke i la UCA....una idea que es va començar a gestar al setembre de l'any passat, i que casi sense adonar-nos, ja tenim aqui. Farà fred, però amb el grup que hi anem, i el cel clar que es preveu, tot i el fred, crec que tindrem un Stage de lo mes distret i productiu, encara que això, com que esta per arribar, en tocarà parlar-ne d'aqui uns dies!

La setmana que deixem aviat enrrera, ha estat força normal, i dic força perque normal del tot, cada dia tinc mes clar que es casi casi impossible. He començat a introduir destells d'intensitat als entrenos, encara que en realitat, el que caldria es menjar menys galetes i dormir un punt mes, que desprès de tots els esforços que fem de vegades, no entenc com no cuido aquests detalls...hi continuare lluitat:):)


Divendres passat,  i que no m'en oblidi, vam fer la primera classe de Ciclisme Indoor de la Historia de Fanatik Bike. Era una proposta que en Pingui feia temps que comentava, i que al final vam portar a a la realitat. Va ser indescriptible veure una classe sencera de Fanatik's pedalant alhora, em va encantar veure tots els nivells, desde els que mes entrenen fins els que menys ho poden fer, pedalant alhora, i lo millor, es que ningu va sortir decebut....una inicitiva vaja, que de ben segur repetirem, intentant a mes, tenir sempre objectius motivadors....

Foto de fa dues setmana, però que m'encanta...i no tots l'havieu vist:) Grup genial de Persones...

Carles, Albert, i servidor morint-se de fred:)
A part de la MasterClass Fanatik, dissabte, amb l'Alber i en Carles vam fer una volta exigent engengant al Valles, pujant direcciò Moia, Orista, St Bartomeu..Vic....etc. de moment no hem passat cap dia dels 130 kms, durant el Gener, pero cada dissabte, he arribat a casa amb la sensació de fer bona feina, i aquest cap de setmana no va ser menys....120 Kms amb +1700m de positius, que de fet, al km 90 ja casi els duiem els +1700, a mes, a ritmet macu...aquest cap de setmana ho ramatarem a Cambrils....doble sessió de Carretera tocarà!!!

On si ha estat intensa la setmana, ha set a l'hora de fer inscripcions, i es que vaig agafar dilluns, i vaig començar a marcar creuetes de curses on estare i hi estarem vaja....la llista es llarga, i sobretot, a partir de mig Abril, serà intesnsissima, lo bo es que a mes m'agrada, un dia d'aquest faig repàs i planning d'esdeveniments on estarem, encara que el que si tinc clar, es que anem totalment per sensacions, on ens agrada simplement, no seguire cp calendari, simplement opcions que em motivin, i si a sobre motiven a la resta d'integrants del club, mes que millor....
I no creieu que en el tema material estic OUT....de fet tinc una novetat que tot i que ha costat posar-la apunt, ja esta muntada a la bici de carretera, es diu D-Fly, i es la conexio Wifi del Garmin 1000 amb el Shimano Dura Ace Di2...nompes he pogut tastar a casa en parat, però pinta molt i molt be. Aquest cap de setmana el tastare com cal, i a veure si la setmana que ve, puc ensenyar els detalls d'aquesta innovació de Shimano, que obrint la porta a altre fabricants als seus Di2....ha encertat de Ple....la setmana vinent prometo resum...
Toca dir bonanit, recordant que el cap de setmana, desde dissabte nit i fins diumenge, vaig desconectar de bici. Va tocar neu i relax, que reconec, que va anar molt i molt be....de fet a la foto amb el cotxe colgat de neu...no em veig pas mala cara....
BONA NIT!!

Aixi tenia el cotxe el diumenge passat a Andorra:):):

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS