dimecres, 3 de desembre del 2014

ARA SI....TENIM L'HIVERN AQUI

Doncs si, avui mentre baixava de Bellmunt ( per variar una mica el recorregut jeje ) m'adonava clarissimament, que ens queda una llarga etapa per endavant, lo pitjor es que es l'etapa del fred:(:(
 lo de quedar glaçat mentre baixo, no ho superare mai...però es lo que hi ha no?
M'he passat casi una setmana sense tocar la bici, i carai, com es nota!!! els Bellmunt's els pujo igual, vaja, que arribo a dalt, però diria que no de la mateixa forma. Descaradament tinc molta menys força a les cames, i m'empipa!!! se que no em vull exprimir al 2015, però alhora, reconec que una bona forma si la vull tenir, i rumiant  i rumiant, la Única manera que veig de que la forma sigui bona, es continuar entrenant, i a mes fer-ho intensament, crec que no queda una altre. Llavors, la manera en
que m'agafi les coses, ja es veurà...pero forma, si o si. Per ara, intentare no passar-me amb el turrons aquest Nadal..que ja costarà, i intentar començar la temporada 2015 amb un bon to...per poder creixer ....Estic , o esttem ( A Fanatik Bike ) cada cop hi ha mes ganes de fer....en Jordi Alberch esta clar que s'apunta a los mes dur, però anem descobrint biker's nous, i amb molt potencial, com l?albert Rifa, però a mes, i sobretot, persones amb moltes ganes....el 2015 Pinta be.. .Pre-Isncrits a la QH, prespectives de fer pre-temporada amb cicloturistes de la zona i tipiques, i mes BTT que l'any passat....Empordà Extrem, Girona MTB Challenge...Ultrabike ( versió curta :):) ), Pedals de Foc Non Stop,  que es el 10è aniversari!! i algunes mes de carretera.....el calendari bull!!

Personalment, estic en ple procès de renovació de material per el 2015.....i una de les coses que mes em porta de cap son les sabates...les de carretera les tinc clares....i m'encanten, Scott Premium ......no se si serviràn per el 2016...perque encara que enamorat de Scott sense cap dubte... i la Foil  em continua tornant boig.......desprès d'uns dies amb la BMC TE02,,,,de BTT, la veritat, es que m'està enamorant. Funcionalment m'agrada moltissim, però es que anar-hi a sobre, i mirant a sota per veure que porto, encara em te mes bocabadat, i es que m'agrada moltissim com ha quedat. He tingut bicis que m'han agradat molt, però aquesta, em recorda a uns anys enrrera, quan somiava amb l'Scott Scale RC, amb tija integrada. Fins que la vaig poder tenir, no vaig parar, realment m'encantava, i  precisament això es el que m'està passant ara,   m'agrada moltissim aquesta Bike.........

De mometn però, anirem modats....volia tancaments BOA ( els fils de tanca ), i ja ho tinc....ara els dubtes els tinc amb les de BTT,  lo complicat es que res del que m'agrada, esta amb Stock...uf!!!!!!!!!!!!!!

Potser acabare essent atrevit, no ho se, però m'estan tempotant molt les NW Extrem tech PLus.....potser em cansaràn, però ara mateix, penso que son unes bones candidates...i es que amb BTT, i que tinguin tancaments BOA, i a sobre m'entrin esteticament, no hi ha massa....les SIDI DRAKO...pero el color que m'agrada , fora d'Stock....


En Fi, toca anar a dormir....crec que amg 500 grmas menys de pes avui,  i es que no he menjat xocolata!! jeje....lo que tocarà el Cap de setmana......ho explico la setmana seguent:....però pinta be....carretera, per la Costa Brava....i BTT per la costa del Maresme....no està gens malament la idea per fugir del Fred:)

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS