dijous, 2 d’octubre del 2014

M'AGRADA BTT RUPIT i BICICIMS!

Si si, estic en estat semieufòric potser, però es que venen uns dies, unes setmanes,  i una temporada, en la que tot i despedir l'estiu, cosa que a mi em costa molt i molt acceptar-ho, te una part bona, i que no es res mes que fer moltes sortides sense objectiu, o millor dit, amb un sol objectiu, descobrir llocs nous amb BTT, que encara n'hi han  i molts! i com no, començar a pensar en la temporada 2015.
Fa dies que el cap em treu fum, i es que el cami definitiu de la BTT que vull muntar per el 2015 em te ple de dubtes, amb moltes coses clares, però altres molt fluctuants......la única cosa que tinc clara, es que a davant, hi anirà una FOX :)

Si, canviant de tema, reconec que tinc el blog desordenat, sense una frequència constant d'entrades, però te la seva explicació......i es que em falten hores per poder-me assentar aqui davant, com a mi m'agrada fer-ho, amb el cap en pau, i explicant allo que visc, a sobre la bici clar, amb detall......per això, quan ho faig, darrerament, es perque realment em ve molt de gust escriure, molt! i encara que ho faria mes, tampoc es tracta d'aborrir a ningu no?
I es que, la bici, i sigui desde el punt de vista que sigui, continua essent una passió complicada de deixar de banda:)........ja sigui a sobre d'ella, o simplement posant-la a sobre d'un caballet a ella, i remenanant-la jo desde baix......que tambè m'agrada  i molt!
Aquests dies a Fanatik he tingut oportunitat de muntar un parell de Cervélo's espectaculars, tambè de trastejar material 2015 ja, per exemple les noves rodes de Mavic 29....les Crossmax SL....que encara que faltarà saber com vam, esteticament, i com casi sempre, son espectaculars, això si.
I be,  a part de muntar bicis i remanar material, començem a donar forma al que ha de ser un any 2015 de consolidació del Club Fanàtik, de fer mes coses, i mes ben fetes, d'obrir el ventall d'opcions, vaja, que no perque hi hagi poc moviment, vol dir que a l'ombra, tot es vagi movent. I MOLT!
Fa pocs dies que hem engegat la roba d'hivern ja.......i per el dia 19 d'octubre, tenim preparada LA FANATIKA, una despedida de temporada oficial , ara que encara el fred no ens bloqueja, i que encara  podem ser forces a  despedir-la.... ( continuarem pedalant  desprès però, això segur! )


Mica en mica, anirà agafant forma tot....però clar, no m'oblido de pedalar....aquesta setmana dos sortides......de 1:30h tan sols, amb la de dilluns , amb una megasorpresa....i es que sense cap intenció de fer cap record, vaig acabant fent la pujada mes ràpida de la meva vida a Bellmunt, no em demaneu perque ni com, que a mi tambè em va trencar tots els esquemes pujar tan ràpid, de fet, continuo sense entendre-ho, amb casi 68 kg de pes, i tope poca intensitat en entrenos, vaig aconseguir fer un 29:50 de la plaça de Sant Pere, a dalt de tot, amb 290watts amb 30 minuts, vaja, record de l'any segur amb 30 minuts.....i es que el cos humà, es tot un interrogant, cada cop ho tinc mes clar!
I tot això, el haver fe tpoca bici, es perque el cap de setmana promet....Dissabte la BTT Rupit, 45 kms ple de camins desconeguts, segur, que em venen molt de gust, i mes sabent qui organitza aquesta pedalada que tan m'agrada, que tan agrada....a sobre, amb mooooolts Fanàtiks.....ganes de debó!
I .......diumenge, si, Bicicims!!!!!!!! sempre pensant que no la faria mai, ( el caminar no esta fet per mi ), però en Jordi, Roger, i Albert, han conseguit que em desperti l'espurna de fer BTT aventura, i reconec, que en tinc moltes ganes....nomès creu-ho els dits perque no plogui, i poguer fer com a mínim, el màxim tros dels 106 kms, a sobre la bici!!

Tot el que doni de si el cap de setmana, us ho expliqui! promès!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS