dimecres, 22 d’octubre del 2014

FANATIKA...OFF ( Casi ) temporada 2014!

Si, tots aquests de aqui sota, vam estar diuemnge passat suant i patint a Bellmunt. LA FANATIKA la vam començar a plantejar a finals d'estiu, pensavem que era una bona manera de tancar l'any, i vaja si ho va ser! bon temps, moltes ganes, molts riures, i sobretot, moltes ganes de repetir, jo el primer, i es que quan t'adones que els que formem part de Fanatik Bike, sigui al nivell que sigui, i posem les ganes i la il´lusió que es palpa constantment, vene ganes de continuar tibant de tot això, per moltes hores que ocupi , i per molts mal de caps que puguin haver-hi moltes estones.

Final de Festa!



No m'explaio massa mes, ( avui no toca escriure massa :) però per els mes Fanatiks dels temps, aqui us deixo la llista de temps, on queda força clar, que el nivell ha pujat moltissim d'uns anys cap aqui, si coneixeu algun nom, i coneixeu Bellmunt, jutjeu vosaltres mateixos....i tambè queda clar, que el jovent, si mes no algun, puja amb molta força.....l'Albert va baixar de 31 min a Bellmunt!! espectacular.... tenim futur assegurat::):):):






Desprès d'aquesta "festa" de club, toca fer ja, un passet de cara al 2015....per el club tinc moltes coses pensades, que en poques setmanes, han d'anar agafant forma, però aquestes dues setmanes que entren, les estic dedicant ja a preparar el meu Projecte de BTT 2015, tinc tot el material, de fet, nomès falta el quadre, i si queda com m'estic imaginant que quedarà muntada, pot ser un regal per la vista.....començo a estar impacient de BMC!!! mentre, no puc muntar aquesta preciositat, em distrec amb altres històries, no menys interessants, i es que feia temps que tenia ganes de muntar una bici amb peces i material desmuntat d'altre bicis, i per fi, ho he pogut fer....ve a ser un muntatge/ reciclatge molt ben fet, i amb molt carinyo, que de pas serveix per adonar-se, fins on es pot arribar quan a casa amuntaguem peces i peces "velles".......la setmana vienent us ensenyo el resultat, que no esta gens malament....mentre, un mini avanç........... que no pinta gens malament no?


Em despedeixo per aquesta setmana, amb una imatge que diu adeu al'Horari d'estiu 2014......com el trobare a faltar!!! i tambè, a sota, un enllaç, per als que us agradi, amb les fotos de LA FANATIKA...que si us agrada mirar fotos, pot ser bona opció:)

Ah!! i que no em descuidi, per "genitlesa" d'en Jordi Alberch, el diumenge 26 estarem a les 3 Hores d'Arenys de Munt, encendrem l'última metxa de l'any, però sobretot, intentarem passar-ho be.....


MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS