divendres, 5 de setembre del 2014

UN SETEMBRE PLE DE PROPOSTES!!!

M'agrada assentar-me aqui davant, si si, vull dir davant l'ordinador, a hores en les que poca estona abans, no tenia previst fer-ho- De fet, fa mitja hora encara estava netejant la moto, que per variar, tornant de Fanatik ( avui hi he passat tota la tarda remenant..i com m'agrada :) , desde Vic, he tornat a arribar moll.....no massa per sort, però lo sufucuent com perque tots els esquitxos deixessin la moto ( amb la bici em passa igual ), feta un cromo..... i es que deu n'hi do el clima de les "comarques del Nord de barcelona i el Sud de Girona " com ens definiria en Tomàs Molina de TV3.......no ens escapem de la pluja i les tempestes ni pel Setembre...:(:(... a mes, tanta aigua em fa rumiar amb el que ens trobarem diumenge, perque torna a tocar una de les que per mi son clàssiques, la BTT Folgeuroles, que enfagat o no, segur que serà divertit. M'agrada anar a pedalades d'aprop, perque sempre t'ensenyen camins nous, i variants que per molt que creguis que ho coneixes tot, sempre et sorprenen.
Amb en Pingui amb el CC.TORELLO

Amb en Sergi i en Pingui
Per que fa al ritme de sortides, aquesta setmana esta essent fluixa, nomès un Bracons dimarts, i dos Bellmunt's amb Fanatik's el dimecres, que amb les tapes que ens fotem desprès, casi casi es com no haver-hi pujat........
Sort que dimenge passat, i tot i haver dormit nomès 4 hores ja que  dissabte vespre vam fer sopar de Fanàtik's, be, i el divendres tambè ho havien de fer, amb Nocturna de BTT inclosa, però que la pluja per vairar ens va espatllar, això si, repetirem segur, que algun dia la pluja deixarà de fer la guitza no?
Però segueixo, i es que diumenge passat, va ser l'únic dia que vaig fer tirada llarga, i es que vaig sortir amb la gent del CC.Torelló, que un dia minim, ja tocava!.....amb 138 kms a la saca, vaig arribar a casa ben satisfet, tot i haver dormit poc em vaig trobar be. No estic a un gran nivell, però si molt be per poder disfrutar sobre la bici, triant quan em ve de gust patir i quan no. I que millor que un Setembre ple de propostes, per seguir mantenint aquest nivell, perque tot i començar aquest diumenge les tipiques pedalades de BTT de la Comarca d'Osona, les setmanes properes hi han força esdeveniments, i un dels que em ve de gust, i serà ja el quart any, es la 100% TONDO, el dia 21. De la Resta n'anirem parlant, però la Selenika, la BTT Rupit, la Montseny 360....seràn opcions que tinc en compte.

Dimecres de Bellmunt's! 
A part del tot el tema de pedalades, aquest es un mes que cada any, i no se perque, el meu cap comença a treure fum. Semblo com les grans marques de bicis, i es que amb una temporada d'antelació, ja penso amb la propera. Tinc moltes idees al cap, i ja he proposat amb en Marci de Fanàtik, quedar aviat per parlar sobre la temporada que ve la 2015. Aquest any ha estat un any d'entrada, el que ve segurament tambè ho serà, però ja amb mes rodatge, i pel cap, em volten mil idees, que de totes plegades, n'extraurem alguna cosa segur. Tinc ganes de posar mes hores a preparar sortides, que a entrenos propis, assititr a esdeveniments amb el grup Fanàtik, i dedicar mes hores a fomentar aquest esport i fer-lo mes proper, als que son mes nous. Mica en mica anirem donant forma a totes aquestes idees, que de ben segur, explicare per aqui.
Evidentment, el meu tema personal tambè va agafant forma. Ja vaig explicar la setmana passada per on anirien les coses, que era deixar carretera igual, i pensar amb BTT. Segurament serà un muntatge força corrent, sense grans innovacions, però si serà dels que entren per els ulls, i es que, els que em coneixeu, ja sabeu que jo i l'estetica tenim  sempre sempre, una baralla cosntant, i quan a sobre, ha d'anar lligada amb la lleugeresa, i la funcionalitat, la cosa es complica. Quadres casi segur serà un que encara que d'alta calitat, no se n'acaben de veure masses, BMC....i de la resta, anire lligant caps. A mes, amb lo que porta Sram entre mans, amb carretera, crec que es bona opció fer un any d'impàs, perque tot i que encara no hem arribat al 2015, el 2016 pot ser un any de moooolts canvis..i sinó mireu això d'aqui sota. Son fotos de prototipus......SRAM electrònic sense cables, o sigui, WIFI....pinta be el tema no? que fàcil serà muntar una bicicleta....:
Deixo fotos, a veure si algu veu cables amb aquests canvis.......i ens veiem diumenge a Folgeuroles els que hi aneu!!!

PROTOTIP SRAM RED 22 ELECTRÒNIC......WIFI!!!!!!







MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS