dissabte, 13 de setembre del 2014

11S....4 dies de FESTA!!!!!

Aixi he acabat despres de fer 88 kms i 2300 de desnivell, VALLTER!

Imagino que a tots ens passa igual,però es que em passen les setmanes volant!....11 de setembre ja, diada, bon temps  ( als matins ), i bici, molta bici!
4 dies de festa per davant donen per molt, però tenia clar, que volia fer com a minim , un parell de dies forts de bici....amb kms..I objectiu assolit 100%...
Tot i tenir el cap mandròs, amb poques ganes de patir, estic intentat educar-lo perque aprengui que una mica s'ha de patir, i qui sap, potser aixi, fent mica a mica una transició del ritme de curses, al ritme de "relax amb patiment controlat", m'animo a fer l'any que ve, altre cop, coses importants ( per mi clar! ) ...tot i que ara mateix, qui sap, m'ho passo molt be patint, però dient prou quan el cap deixa de voler...
Dimarts, dia de la Diada....amb uns companys de luxe, ens animavem a fer una volta que aquest any no habia tingut oportunitat de fer, que es voltar per St.Hilari Sacalm, pujant Collsesplenes, i Coll de Ravell desde Arbucies.
Les sensacions, no son del tot bones, veig clarissimament que els watts que aconsegueixo moure, en respecte el meu, pes, no son gaire per tirar coets, deg estar voltant un FTP de uns 4,2 w/kg, ( per els que us agraden els numeros ), lluny dels 4,5 que estava donant sobre el mes de maig.....Tot i aixo, i com ja deia al principi, es gratificant sortir amb bici buscant un punt d'exigència, però evintant morir cada dia que toca fer algo llarg. Estic segur, que descansant unamica mes, sobretot dormint, el meu gran problema ( passo masses hores llegint sobre mateiral a Internet, jeje ) el rendiment seria algo millor. Be, i amb unes quantes tapes menys de patates braves, i gelats,  algo tambè es guanyaria, però clar, es que no es pot tenir tot no?

Pujant Coll de Revell..bona companyia no?

La segona volta llarga, tocava avui dissabte. L'Albert Crosas, feia dies que m'havia comentat de fer una volta força dura, per quasibe, donar per tancada les "embolatades" dures de carretera aquest any.

Coll de Bracons, Olot, Coll de Capsacosta,  Camprodon, Setcases, Vallter2000, i tornada a Torelló...160 kms amb 2800m positius...
Evidentment m'hi he apuntat,  encara que en algiun moment, he dit ufffff, ens hem passat avui! però nono, amb la companyia bonissima altre cop, hem anat fent cami. Tot i que cada cop que pujo a Vallter, penso el mateix, i es que no hi ha  manera de trobar el punt ideal de exigència al pujar, sobreto als 3 primers kms, un cop a dalt, i per vairar, ( que haig d'explicar no ? ) la satisfacció, es tan gran que t'oblides de tot......
A casa i he arribat tocadet, però amb la feina fet per tornar-hi la setmana vinent, i es qu toca 100% TONDO, la 4a edició, a totes hi he estat, i mentre pugui, allà estarè. A mes, aquest cop, amb moooolts Fanàtik's a la linea de sortida,.


La setmana que entra, serà de les que el cap, ja comença a assaborir les tardes d'una manera especial, i es que queden pocs dies de clar de tardes, i quan n'adonem, tocarà canviar habits.....tot i que no em fico encara a la Tardor, que per davant encara queden setmanes de moltes pedaldes de BTT,  de les de descobrir camins, nous, de les de pedalar amb comapys que no ho sols fer, de les de disfrutar de manera diferent vaja. AHHHHH!! Nomès hi haurà una execpció, i es que Junt amb en Jordi Alberch , Albert Rifa, i Roger Grau, ens hem apuntat al BiciCims....alguna vegada l'havia de fer no? i aquest any m'han convençut. Tot i que vaig posar un requisit, fer-la xino xano i sense presses......ja us ho explicare:)

VALLTER!!!!!
Apa, a tancar la paradeta i a veure el final d'etapa avui a la Vuelta, que avui es bona, penúltima i a Ancares.....
I no creieu, que el meu cap i el projecte per la BTT que tinc pensat per el 2015 el tinc parat, no no....està en marxa, i en ple proces de tria de components i triar el quadre exacte que mes s'adapti al pressupost:):):) que posats a dir, si algun vol un quadre Scale 29, 2014 amb talla M,  que es passi epl compra/venta :)
BONA SETMANA!!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS