dilluns, 7 de juliol del 2014

VISITANT LA MORENETA I MES!

Bellmunt's dels dimecres agafant forma! i a la foto no hi erem tots!

I no malpenseu...que la moreneta que vaig visitar es una a la que ja porto 4 anys seguits ( gràcies a la Saturday's ) visitant, i que en siguin molts mes, perque aquesta sortida junt amb la que es fa a França per Setmana Santa, son les meves dues preferides de la gent de Saturday's, que com no, aquest cop, i per no variar massa, va tornar a ser un dia de bicicleta de carretera rodó....
Estic fent desde fa dies ja, unes setmanes molt descafeiandes de canya,  en total,  en dies laborables, aquesta setmana nomès vaig fer un dia d'estirar cames, i un altre del que mica en mica va agafant forma amb molts Fanàtiks, i que es Bellmunt, això si, jo al meu estil....amb un no n'hi ha prou!
La veritat es que el temps, que per cert, imagino que ara mes d'un i de dos em donareu la raó quan digui que n'estic una mica fart de la pluja oi???? doncs això, que les tempestes de cada tarda, ens estan complicant força la possibilitat de poder sortir tranquilament a les tardes, i ja feia setmanes que la pluja ens esgarrava el planning....el dimecres passat però, ens en vam poder escapar ( per poc !!!! )... sort, perque poder exprimir el cos amb un parell de Bellmunt's, sempre es bo per no deixar caure massa el nivell de forma, que esta clar que no esta per tirar coets, però molt mes be del que jo mateix diria, veient com de malament estic fent les coses ultimament ( la bascula fa uns dies que s'ha averiat, marca de mes !!!!! )
Tipic....encenent un ciri!


Resumint, que arribo als dissabtes amb no mes de 4/5 hores de bici entre setmana, i aquest dissabte no va ser menys....
Montserrat........al principi xerrava de moreneta, i es que  aquesta,  tot i la supermatinada ( vam marxar a les 6:30 ), els 200 kms que surten, i lo tard que arribem a casa, per gota que puc, no la deixo de visitar un cop l'any.  Per variar erem moltissims, Saturday's està mes que consolidat ja, i aquest cop no va ser menys.....
La volta en si, no es massa dura, però cada any, la calor es l'enemic a batre, be potser n'hi havien mes d'enemics ( i no malpenseu), però es que a mes a mes de la calor, ja desde que vam encarar direccó Collsuspina a partir de Malla ( VIc ), el ritme va ser brutal.....o sigui, gas obert i que se salvi qui pugui... sempre tenint en compte, que al coronar els ports, es reagrupa. Es una norma no escrita, però que sistema tots els que pedalem fem ja de "nord". A l'ascenció a Collsuspina, l'Arnau Soler va marcar un ritme durissim, tant que amb comptagotes, va anar deixant el grupet amb un no res...per acabar coronant ell mateix i l'Eloi, seguit de l'Albert Croses....i jo darrera a 20 metres, que per cames, m'hagues deixat anar a mitja pujada, però.....no se perque, tot i pujar moltissim de pulsacions, les cames tenien aguante....doncs gas



Amb en Charliy i en Pingui....Montserrat!
Desprès del "fogonasso" tan bestia, la resta era tot picant avall fins a Manresa i Monistrol de Montserrat, on vam esmorzar amb mooolta calma..per ja desprès, enfilar la pujada a Montserrat, que son 10 kms sense descansos, amb rampes màximes d'un 9 o 10%. Ja desde baix, ritme brutal, aquest cop en Sito el marcava....la resta desde darrera, aguantavem  com podiem, però mica en mica, i a mesura que ascendiem, anavem caient com mosquetes......vaig donar tot el que duia dins, que ja es tenir ganes en un dia que no t'hi va res, però es que al voltant, no tenia ningú que guardès res, doncs canya, vaig pensar i a buidar-se! Vaig pujar a una mitja de 275w a 20 min, poquet, i mes sabent que vaig arribar a veure el 99% al pulsometre. Lo unic que em consola, es que un cop a dalt, ( va coronar primer en Sito, Illamola que per primer cop aquest any el torno a veure on ell sempre esta, i ha d'estar, Arnau Soler, Albert Croses....i ja a uns 2 minuts, Eloi i servidor...i la resta per darrera, no massa tampoc ) no havia estat l'unic que havia vist el 99% al pulsometre....i vaig pensar..no estem tan malament doncs!! encara que les dades amb watts.....no enganyen....be tampoc estem!


Desprès de les mil fotos a dalt , d'encendre ciris, de comprar xocolata, si si una rajola em vaig fotre casi, i de omplir bidons.... tornada, i com que no tenia ganes de patir, vaig decidir que canvi de Xip i na fent cap a casa...Manresa, Avinyó, Sta.Maria d'Oló....Fontfreda, Sta.Eulalia de Riuprimer, Vic.....deu n'hi do.. a mes, sempre sempre sempre,  i desde Manresa, amb pujada suau però constant, de la que va mermant....i sinó que li demanin amb mes d'un, que se li va fer prou llarg arribar a casa:) Jo, amb un grupet amb en Pingui, Lopez, Cipri, i Dani, vaig tornar be , molt comode, per acabar els casi 200 kms, la mar de content i amb regust exepcional....vaja, que ja resto dies per l'any que ve..tornar-hi!

Coloqui.....el CULOT

Clar....no tot es pedalar.....i abans d'explicar com va ser el diumenge....Dijous passat, rebia una trucada on em proposaven/ convidaven, a un coloqui, a Girona, on el tema girava i girarà molt mes, entorn a la idea d'un petit grup de persones, a crear desde "0", un culotte de gama alta i amb la màxima tecnologia possible que se li pugui aplicar a dia d'avui a aquesta prenda...vam ser 15 els convidats, i es tractava de donar opinions propies, sensacions, gustos, i coses que afegiriem o treuriem a un culot "perfecte" al nostre gust. La intruducció al que serà un projecte molt interesant, va donar per molt, i puc assegurar que hi han ganes, per el que vaig veure, de fer un producte d'altissima gama, tenint en compte molts factors, que a dia d'avui, no es tenen gaire en compte....i sembla a mes, que es busquen preus lògics...en propers dies, hi hauràn prototipus fabricats, i en farem el primer contacte....on a partir d'aquí....i prenent nota del que opinem els que els provem....s'anirà perfilant el que serà el Culot Final......interessantissim projecte la veritat!


I per variar, no era nomès això d'aqui sobre la setmana, i es que diumenge, era el dia triat per fer una trobada de BTT amb Fanatik's.....uns 30 kms, amb esmorzar final a la zona de la Riera de Sant Pere.....era el que haviem proposat...


El dia va acompanyar, i tot i les dates, Juliol i época de platja i familia els diuemnges, va acabar soritnt un dia força profitòs....vam fer una volta en direcció la zona del Cabrerès, on la majoria, no havien passat mai per la zona de corriols que vam fer, que de fet, era l'objectiu.....va riure, va suar, vam bufar, i per acabar, vam fer una bona estona de xerrada, tant que tot i arribar a esmorzar a les 11:30,  vam replegar casi a les 13:30!! i es que en Marci i l'Angi...ens havien preparat un bon esmorzar, i la conversa desprès de la volta de 30 kms, va donar per forces temes, fins i tot per propostes serioses de sortides amb carretera, que en Lluis Hinojosa i en David Llorens entre d'altres, tenen ganes de fer....i les farem! Tourmalet......Luz Ardiden....sonen be aquests noms.....
Tenim al cap noves propostes per ajuntar-nos quants mes millor, havent passat l'estiu....que això nomès avaba de començar.......
Apa.....una altre setmana al Sac....i com aquell que no vol la cosa....anem sumant! Fotos d'ahir...i fins la setmana que ve!




MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS