dilluns, 14 de juliol del 2014

TOCA VARIETAT

La meva tornada d'una bona volta per la Garrotxa
I es que estem de ple al Juliol, i encaa que fa dies que he desconectat de curses i similars, el cap no deixa de rumiar..........i entre tota aquesta suma de variables opcions, m'adono que al sac, hi ha un munt de petites propostes, motiu mes que suficient per no deixar de donar voltes al pedals, tot i que al Nord d'Osona, ( com a minim ), l'estiu no vulgui arribar. Avui mateix dilluns, i un xàfec a les 7 de la tarda, que recorda  per enéssima vegada, que ens hem menjat mig estiu ja...i casi cada dia mirant al cel.....en fi no em fare pesat, sobre el tema tot i que bufff..........
Setmana tancada amb 10 hores de bici, totes carretera, però amb lluites personals de les bones, com per exemple la que vaig tenir dijous passat. Feia dies que volia fer la volta de Torello-Coll de Bracons-Coll de Condre..Rupit Etc-Torello....i finalment la vaig poder fer.....no te res de l'altre mòn, però amb el mal temps, m'estava tancant amb voltes mes curtes entre setmana, i una de llarga fregant els 100kms un dia de tarda, et posa les piles ràpid...es la millor manera d'arribar a casa, i quedar-te pensant lo de ...veus que maca es la bicicleta i la canya??? HO VEUS!!!

Sortida Imma pel Montseny

A mes, dissabte i amb una sortida planejada per l'Imma de Fanatik Bike, que voltava tot el Montseny, vaig rematar la setmana en plan divertit però sense deixar de sumar intesitat i hores sufcients.....amb companyia realment agradable, com la gent de la UCA....i uns quants Fanatiks mes....
La resta de setmana no ha tingut massa mes trascendencia...pedalant clar....perque planejant si!!! i que ve es posa fer-ho!

CollFormic.....dissabte mati
Dissabte es confirmat que estare o estarem amb 4 equips a les 4 H de Resitència de Parets del Vallès, amb un sol objectiu, disfrutar.....el dia abans, divendres vespres, em toca una nocturna ( primera de l'estiu ) amb la gent del team Mi-nardi....colla guapa de Torello, que els hi agrada la BTT corriolera...vaja, divertit no????????

I........ dilluns de la setmana vinent.....un regal de 3 dies a Dènia....on espero recopilar molta informació!!! Ja ho vaig mig insinuar fa uns dies, i es que junt amb en Marci i Alex de Fanatik, anem a la presentació de tota la gamma Scott per el 2015, amb tests de tots els models, detalls tècnic, xerrades de les novetats, que n'hi hauràn i moltes.Seràn 3 dies intensos segur, i personalment, em motiva força, per no dir molt, poder veure en primera persona, i sobretot provar, tots els models que cregui oportu provar, mai he viscut de tant aprop la presentació d'una gama nova, i segur que serà una bona experiencia....


A mes, per el dia 3 i 3 d'Agost, marxem amb una colla del Grup Fanatik Bike, a Sant Lary.....eren molts els que els hi feia il-lusió anar-hi, i ha set lligar-ho tot, i pdoer confirmar que per tercer any consecutiu, i encara que nomès seràn dos dies, tornare a Pujar entre d'altres, al Tourmalet, i es que d'aquella zona, dubte que algu s'en en cansi:)......
Avui millor no escric mes.....que porto dues hores intentant actualitzar el software de les bieles Rotor Power, a una nova versió, i no m'ensurto......uffff, vaja, que he desconectat uan estona per escriure el blog, perque estava atavaladissim! això si, crec que m'en en sortire:)

Us deixo un video que s'ha vist força aquests dies, i es en Chris Fromme travessant el Canal de la Manega per el tunel paral-lel al del tren, que ha estat la primera vegada que algu el travessava d'aquesta manera.......



MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS