dissabte, 26 de juliol del 2014

SOBREDOSSIS DE BIICI i PRESENTACIÓ SCOTT 2015

Si si, sobredosis perque porto una setmana intensissima! o sigui, com que del que es tracta es de que no es passi res, del que considero important.....us deixo el video que he recopilat durant els dies que vaig estar a Denia a la presentació dela nova gama Scott 2015....
N'he tret conclusions, però amb algun dubte personal, i es que els que em coneixeu, sabeu que aixo de tenir la mateixa bicimassa temps no va amb mi......si a mes, em posen davant els morros pilots de models interessants, els dubtes poden ser de magnitud considerable.......de nou a Torello, i ruminant, estaré uns dies per decidir quin cami agafo, si renovar BTT o Renovar carretera, i es que les dues actuals, les que em fan passar bones estones ara mateix, m'agraden molt!!!!
DE moment deixo un video del recull d'imatges de la Presentacó d'Scott, i la pròxima entrada, resumeixo el que esta esssent aquest cap de setmana intenssisim :)

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS