dilluns, 2 de juny del 2014

PUERTOS DE RIBAGORZA


Doncs.........com dir que el que he corregut aquest cap de setmana, i a no ser que canvii mooolt el meu xip, ha estat la última cursa o cicloturista que surto a disputar....que no es el mateix que sortir a apretar, o almenys per mi:)



Em presentava a Puertos amb mes ganes de disfrutar que d'apretar, encara que tenia clar, que un cop a la carretera, el meu xip de gas i mes gas sortiria, encara que tambè tenia clar, que per molt gas que volguès donar, el fet del poc entreno amb hores, desde fa mes de 3 setmanes, em podien passar factura... i m'en hi en van passar!


Amb en Pingui!


Amb en Charly, Pingui, Jordi Alberch, i com no, tota la gent de la Saturday's, liderats per en Xevi Lopez, que es qui ens va fer la megareserva d'Hotel aprop del poble de Graus....ens plantavem al Mateix Graus el divendres, amb tot el seguit de rituals tipics ( reconec que tambè em tenen una mica cansat, que negatiu estic pensarà algu, SEGUR !!! ),  o sigui afagar dorsals, intercanviar opinions, que si apretarem, que sino ho farem, que si serà dura, que no ho serà....vaja, intercanvi d'opinions que al final sempre acaben de la manera de sempre, posabt cadascu al seu lloc, la mateixa carretera....
A les 8:30 es donava la sortida, dia asolellat, 185 kms i +2800 per endavant, i fred el Just.....
A la sortida, tot i no voler apretar, surto com un llampec, au.....endavant, potser perque tot i no voler ni tenir gas per massa cosa, tenia present que no faria curses en molts dies, que em deia a mi mateix, va, almenys avui apreta!!!!
En Jordi abans de Sortir
Primer Coll, Castillo de los Laguarres, de uns 6 kms, ja començava a fer-me mal el cap de pensar, aiiiii, que les passarem "P.....es",  però res, sabent que desprès venia moltissim tros de rodar, em venia de gust esar tant endavant com poguès, i com a mìnim disfrutar desprès , de tot el tram rodador, amb grup.
Sobre el Km 80 es pujava un Coll lleig, ample, dels que s'enganxen,  Coll de Serrate-Vilas del Turbon, però que degut a que el ritme no era extramadament dur, aconseguia aguantar el grup amb el que rodava, entre els 30 primers segur, ja que a davant hi havien uns 5/10 escapats....Tenia moments de tot, uns que volia descansar, i altres que pensava, va home, aqui a apretar...i fins on arribem, que de fet va ser el que vaig acabar fent....Em va agradar molt poder xerrar amb companys que no solem coincidir, Luisito de Masquebici, Ferran, Isaac, de TonaBike's, no sempre es pot fer aixo amb una marxa!!!
Però clar, quedava un ultim port, Bonansa, que de seguida, i veient el ritme que es posava, desconectava de qualsevol guerra, i crec que vaig fer be, perque de seguida vaig veure que les cames no anaven, o com a minim no naven com jo volia, o sigui MODE RESERVA, i cap amunt. Lo fotut del tema, es que tot i no correr, no disfrutava massa tampoc, potser el no tenir bones cames repercuteix amb això, o potser no, però el pensament em va venir mes d'un cop al cap.....això si un cop coronat el Coll de Bonansa, i encarant la baixada, vaig donar tot el que tenia dins, baixant, per atrapar a algu de davant, ja que sabia, que venien 40 kms de plà i avall, on no anar sol era prioritari.....i si, vaig enganxar un grupet de 5...sort en tinc de la baixada!! perque a les pujades esta clar que tinc menys gas que un mechero! o com a minim , els dies que tocaria tenir gas, no en tinc.

Saturday`s!!!!
Res, el final l'encarava amb la desgana de la mica de pluja que ens havia caigut, però que al cap de res, es va tornar un plaer, perque rodar per aquelles valls, val realment la pena...es lo que te la bici, moments de patiment abusrd casi, i moments de gloria total........que sinó hagès set per la pedregada dels 2 ultims kms, el regust haguès estat bestial, però com que ultimament sembla que hi hagin ganes de que miri la bici amb mals ulls, va tocar un xàfec que tela, i una arribada tremolant de fred, i a sobre ben moll.......això si, 49è final, amb 5:27min a una mitja de 36km/h, que amb 185 kms i +2800m de positius, no esta malament, i mes quan se que ni les cames ni el cap van com haurien d'anar...........

El millor de tot? els postres del soparet!!!

Els dies que venen, i per fi, tinc el calendari buit, encara que tinc clarissim que fare la Marxa d'en Josep Jufre, i alguna altre mes, això si, sense presses ni estres, que tinc ganes de disfrutar de l'estat de forma adquirit fins ara, per poder fer coses llargues a ritme mes tranquil, i aixi recuperar una mica la fortalesa mental, encara que sigui per poder apreatar-me a mi mateix, que ja m'agrada ja! de moment, demà mateix, segur que cauen dues horetes amb carretera, que sembla que en Tomàs Molina, comença anunciar per fi, bon temps!!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS