dimarts, 27 de maig del 2014

RESET i ...CAP A GRAUS!!! PUERTOS DE RIBAGORZA

Algun segur que em dona per retirat ja:):):):) i casi , casi! :) però no del tot!!!! que afluixar una mica, es bo, però parar del tot ....no...o almenys això penso i crec. El que em costa a mi, es gestionar els dies de bici que faig a la setmana, i es que em venia molt de gust no "obligar-me" a sortir a entrenar desde la Rioja Bike Race, però, entre que la setmana passada m'ho vaig agafar amb calma, massa i tot, perque no vaig sortir cap dia, nompes dissabte, i que aquesta el temps sembla que  no vol acabar d'acompanyar, em comença a preocupar el no sortir a pedalar, simptoma inequívoc, de que la xispa de bici no desapareix aixi com aixi.....
Un Bellmunt de Tarda.....costums que no es perden
Total, i en petit resum, puc dir que de 9 dies, nompes he pedalat 2, això si, a quina intensitat! i es que la volta que vaig fer dissabte amb la Saturday`s, on vam acabar essent mes de 20, va ser dura, tipica, però dura. Dues dificultats, Collformic, i desprès i desde St.Celoni, pujar a les antenes del Turó de l'Home, dos portets molt diferents un de l'altre, ja que el primer es relativament curt i amb poca pendent, tot i que fet a ritme pot fer 'mal', i en canvi el segon, sortint desde St.Celoni, i passant pel petit poble de Mosqueroles, i desprès per la Costa del Montseny, es durissim, amb rampes de mes del 15% i que si a mes, el pujes amb companys de sortida que t'apreten els cargols ( estic mandròs, però quan m'apreten, arribo fins alla on tinc gas, o sigui a full ) , es pot fer molt i molt dur....De fet, arribant a casa, i desprès de casi 155kms, em notava cansadot, xafat, potser nomès haver menjat un tallet de coca i un Gel, no era la millor alimentació possible, però al manteix temps, vaig veure, i un cop descarregades les dades, que la potència havia tornat a tenir nivells que mai havien d'haver marxat, aconseguint295 watts a 20 min, que sense buscar-ho, no esta malament:)


El millor de tot però, es que avui, i desprès de dos dies mes sense agafar la bici, i tenint al cap fer en Coll de Bracons i un Bellmunt, que he hagut d¡acabar canviant per por a la pluja, m'han sortit, a la pujada de Bellmunt, 311watts a 20 minuts.....record de l'any!!!! per els que us agrada controlar el temps, desde la plaça de Sant Pere a dalt de tot, 29:55 min, bon temps si, però millorable perque feia força vent a alguns trams,.......em fa content el numero, continuo pesant 65/66 kgs, o sigui, voltant  ara els 4.5 watts/kg, bona dada , però no deixo de pensar, que a Terra de Rmences, no vaig ser capaç de generar amb 20 min, mes de 270 watts..... ( a Rutes del Montseny vaig generar 302watts tambè ) vaja, 30 watts, menys del que estic movent ara, havent reposat be, ....i això, 30w, si sabeu algo ja de watts,  es un mòn!!! vaja, que dedueixo o crec, que hi vaig arribar cansat, que encara que un mateix a vegades no ens ho pensem, o no ens n'adonem, el cos te un punt on necessita recuperar, i tot i vigilar-ho molt ( crec ), no vaig encertar el monent de punt de forma ideal.....en fi, dades i numeros que a mi m'agrada llegir....

Dia 31 de maig....Puertos de Ribagorza

En fi, divendres,  marxem amb en els Saturday's,  4 Fanatik`s cap a Graus ( Huesca ),  Pingui, Charly, Jordi Alberch i Jo mateix, ser'an cap a 190 kms, que ara mateix no tinc clar de com agafar-me, si a tope, si a batzegades, si anar fent...ni idea, les sensacions manaràn! Tambè recordar, que a Torellò es correrà la Tracks del Diable Non Stop,  on tambè hi haurà força participació Fanatik......i lo il-lusionats que estant.....es genial, de debo, que la roda volti!!
Apa, bona setmana a tots, i un consell, no us perdeu el que queda de Giro d'Itala, avui ha esset espectacular, i el que queda de setmana, p3romet! 

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS