dimarts, 15 d’abril del 2014

ARA SI!!!! RUTES DEL MONTSENY 2014, 12è,

Aixi de Feliç coronava Collformic a Rutes del Montseny
Avui no m'extendre tant........hi ha dies que no cal donar detalls,  o si mes no, no concretar tant i tant, i es que setmanes com la que avui tanquem,  son de les que enganxen a la bici, i si a mes, es complementen de la manera que ho han fet amb altres coses, entens el perque del patiment i les hores d'entreno a sobre la bici.
Ja intuia dimecres, amb l'entreno de 3 hores que vaig fer, Amb un Coll de Bracons i Coll de Condreu de tornada, que la millora de forma era palapable, 286 watts amb FTP, sense buscar-ho, era per estar content, i ho estava.
Dijous em venia una una mica de baixón, entre cometes, perque podia ser causat de la canya del dia abans, i es que em trobava com pesat i sense força.....però vist lo d'avui, va quedar clar que era acumulació de fatiga, sense mes...
Dissabte, dia abans de Rutes del Montseny, i dia desprès de un dia especial per mi, tenia una oportunitat inmillorable de rodar per un entorn espectacular, Ports d'Andorra, Envalira, i Ordino, no era el millor lloc per estirar cames, el desnivell es brutal fagis el que fagis, però es que l'entorn s'ho valia, i la oportunitat que m'havien donat, un regal. A mes, tot nevat, amb sol....i bones temperatures, el rodatge amb desnivell es va posar d'escandol......i es que ja vaig notar que tenia cames. A mes, Vaig Coincidir amb en David de la Cruz, porfessional del NettApp Endura, que a mes de ser un tio molt senzill, es va interessar per que  estava fent aquell dissabte per andorra, i quins plans tenia en quan a carreres....fins i tot, al final de la conversa, em va convidar a Rodar amb ell, que anava a fer un entreno de 6 hores.....evidentment sabent el que tocava el diumenge, era impossible,  però el gest,  per guardar-lo, sense cap dubte. Per cert, em va comentar que segurament, estarà dins els 10 corredors que el seu equip portarà al Tour.....el seguire, , i tant que el seguiré!

Però,  he promès que no m'allargaria! Rutes del Montseny.....
Amb l'Imma, Xevi Pons, de Fanatik, a Mes de la Gent de la Uca, Roger, Martina Miquel, etc....ens presentavem a Granollers. Amb 156 kms, la cosa feia pensar que no seria dura, i be, no va ser de les mes dures, però la intesitat sempre es alta, sempre!
Els primers quilòmetres no tenen mes secret, però sobre el km 30, comença Santa Fe del Montseny, 19 kms de pujada, on per sopresa meva, podia aguantar el petit grupet que sempre es forma al principi d'aquet port de muntanya, sempre hi ha algu que posa ritme fort que em costa d'aguantar..

Aquest cop, però, no va ser aixi, o el ritme que van posar no era prou dur, o la meva forma esta millorant....m'inclino a pensar mes, encara que sigui en plan autoestima, que es la meva forma la que millora, però es que el potenciòmetre no enganya, i per sorpresa meva, vaig pujar tot el coll casi, a 302 watts de mitja, aviat es dit...a mi em va deixar sopres.... fa un mes  276 de FTP, fa una setmana 286, i ahir 302....m'agrada......!!!! Tot i tallar-me una mica el final de Coll....el no rendir-me en el descens direcció a Espinelves, i apretar fort les fents a la pujada de La Fullaca direcció Seva, va fer, que pogues contactar amb el grupet de 10/12 que havien marxat i anaven per davant, entre ells, en Roger, que te un gas impressionant...
A Seva, ens encaravem a Collformic.....i amb un Gel abans de començar a pujar, per cert, uns 10/11 kms d'ascenció,  sabia que tindria prou per tenir gas tota la pujada, ja que em faria efecte sobre el km 3 o 4, o em duraria fins a dalt....aixi va ser, ja que vaig mantenir els 270 watts de mitja a tota la pujada....l'any passat em costava mantenir els 240!!!!! quian diferència!!! En Roger, que ja m'havia comentat que no tenia bones sensacions, es quedava un xic aqui....tot i això va acabar fent 20è......
Lo millor, però, al coronar, i es que hi havia una bona pinya de companys de Fanàtik animan't, LLuis, Paco, David, Eva...etc...quina canya!!! a mes tambè en Sergi i l'Albert, que els veurel's tambè em va alegrar força!!!  em van donar ales vaja, ja que en el descens vaig contactar amb un grupet de 4....amb els quals ja vam fer fins al final casi....i es que arribant a Cardadeu, hi han un parell de repetxons, els quals vaig encara tibant del grupet...però que al demanar algun relleu, em va sorpendre que ningù passes.....em giro, i veig que m'havia quedat sol!!!!!,  conclusió???? Gas i fins a meta....a la que arribava en solitari en 12ena posició.......be no? per mi,si, sense cap dubte, i mes extraient desprès dades del Garmin, on quedava mes que clar, que la millora ens l'últim mes ha estat considerable....


amb en David de la Cruz a Andorra,,,,,,tio genial!


Vaja, que tot i patir, aconseguia entrar en una posicó mes que bona, toco de peus a terra, i se que el meu nivell es molt limitat, tiro mes per capgrós que no pas per calitats fisiques, n'estic segur, però quen patint, en treus dies aixi...el patir sempre es mes agradable, i com no, venen ganes de mes!
Ara a assaborir la Setmana de vacances que tenim per davant.....pinta be, molt be! i l'aprofitare sense cap dubte...molts plans, molt bons, i de moment sembla que bon temps o sigui que aprofiteu-la!!!!!!! de moment deixo les poquetes fotos que vaig poder agafar de Rutes del Montseny, i una de les dades de rutes, on es veu la potència mitja durant les casi 5 hores, la potència normalitzada, i sobretot, la potència en 20 min, o sigui FTp....content amb el valor! 302!!!






Amb L'imma abans de començar Rutes del Montseny...




Al acabar..amb dos Cracks, Roger i Luis...20è i 7è  de la general  absoluta respectivament



Amb en ROger, Isma i  Paco..que el pobre va caure i tot i això va acabar i a mes be!! molts valents estan els Saturday`s tambè!




Reposatant Carbohidrats.....jejejejejeje







Dades del Garmin.....si us agraden les dades......a veure que en traieu de bo....
I la FOto Coronant Collformic gentiles dels Fans Fanatiks que estaven animant a Dalt...GRACIES!!!!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

perque ser que ets cicloturista... si no am pensaria que ets bo i tot!!! per cert ves en compte que ja son a taradell i tindrem que pujar andorra mes sovint i tu i jo ja sabem de que parlem jojojo

CRISTIAN ARROYO BERENGUER ha dit...

doncs imagino que deus parlar del tema del dopatge que han pillat a tardaell no?????????sempre , i sobretot abans de parlar, es bo esperar a saber de que es parla home!!!!! i de qui.....:):):):):)per cert, quina mania a no posar el nom al deixar un comentari......,,,,:):):):):):):) A andorra tant com pugui m'agrada anar.....i no pas a farmàcies si es el que presuposava el comentari...la veritat que em fa mooolta gràcia!!!!!!! mes aviat a explorar l'impressionant Pais que tenen....:):):)
BOn cap de setmana ( santa ) i a disfrutar de la bici i no rumiar tant!!!!!! que agafar-se allà on no cal serveix de ben poc:)

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS