divendres, 11 d’abril del 2014

DIA ESPECIAL 11/04


Em venia de gust fer una mini entrada.... Tinc poc temps ultimament, la feina sembla que es recupera, i lo de tenir tardes llargues per entrenar i descansar be, ara costa una mica mes, però clar...... Penso......' Tu no entrenis com sempre que veuràs que passa ' , resultat, trec hores de on no n'hi han!!! 
Tot aixo nomes ve perque ja se que escric poc darrerament, inclùs potser, menys detallat del que m'agradaria fer-ho ( si, ja ho se, casi millor pensareu alguns, que quan estic en plan parrafada tambe canso, jeje ) , però com deia, avui em venia de gust deixar-ho quelcom escrit en aquest petit racó, perque es dia 11 d'abril, i això nomès passa un cop a l'any!!!


Aixo si, poc temps, però aprofitat al màxim! Diumenge serè a Rutes del Montseny, a veure com va, que tenim el Maig a tocar, i es el mes clau.... perque la RIOJA BIKE RACE  ens espera! De moment, i amb la cara de felicitat de la foto de dalt, la cosa pinta be, fins i tot, i sense buscar-ho, amb l'entreno dr dimecres, vaig marcar el FTP mes alt del que portem d'any ( FTP= a watts màxims  assumibles durant una hora seguida a tope, perque ens entenguem, llinadar anaeròbic ) .... Si avui i demà reposo com cal, Rutes sortirà be!!!!
Ahhh i no penseu que el meu cap esta en repòs,,,,,, comencen a sortir cosetes 2015, i Rock Shox ha filtrat imagtes de la forquilla que segur que veurà la llum a finals d'any, iel problema i pel que he pogut esbrinar, es que en pes no serà cap revolució, i amb preu si, vaja, carissima.... Quin dilema, perque guapa ho es un rato,,,,, o no????i invertida com veieu!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS