dimarts, 1 d’abril del 2014

CAMBRILS PARK COSTA DAURADA

Siiiii!! Vaig tard!!! De cul de cul de cul! I recuperant encara de la megaremullada. De diumenge, esperava mes, i no amb resultat, sino perque volia poder fer un entreno mes de calitat...hores a intensitat...i el dulivi ens ho va impedir a tots....ja que al finals, dels 184 previstos, s'en van fer nomes 105, i de fet millor, perque rodar amb aquelles condicions era un infern!
Diguem que la idea era no sortir, pero les ganes de no deixar passar un entreno de calitat, em vam fer posar les sabates casc i cosetes...i a per feina. Dubtes de que fer , a la sortida em refereixo, apretem?? No apretem??? Van marxar ràpid però....a la que vam fer dues rotondes, i vaig començar a veure gent pels terres, vaig dir-me....cap endevant que aqui la cosa esta perillosa......la gent estava amb molts nervis per la pluja i terra moll ( ho entenc perfectament ).
Si, era jo.......patint i xop com un anec! Única foto que tinc !
A davant de tot, la cosa estava millor.....i a mes, hi havia companys!!! en Roger Grau, en Sergi Rierolai Jordi Sastre.......la Berta, la Martina, l'Agusti i en Miquel eren la resta de companys de la Plana que tambè estaven a la linea de sortida....
Rodatje a tope vorejant la costa, molls com anecs ja llavors, i cap a encara el primer Coll, ColldeJou, no sabia on anava, si era llarg, si era curt o llarg, el que si se, es que es va pujar a fondu, mo puc dir pulsacions, no puc dir watts, la pluja no em deixava veure res.....
El que mes em preocupava, es que em va costar molt aguantar el grupet que coronava el primer Coll, si, soc mes de ritme, o com se li vulgui dir, i aquests latigassos tant forts, i de veriat que eren forts, el meu cervell no els acaba de gestionar be, em costa moltissim patir, encara que...potser es que realment no puc mes!! jeje
La questió, es que em donava la sensació que els que m'envoltaven anaven una mica mes sobrats, potser no..però m'ho semblava!!! això si, coronava enganxat a la última roda a la que em podia agafar, i desprès cap avall.....que per cert, de bojos es poc, un cop agafat el feeling a la carretera molla, al-lucinava de la velocitat que baixavem....fins i tot, el cotxe que en teoria ens obria camí.. i els mossos davant, van arribar a fer nosa en alguna baixada de les que estaven molles...
El segon Coll, Coll de la Teixeta, mes del mateix, curt i a tope...tensant els que encapçalaven el grupet de 15 o 20 , i la resta, aguantant com podiem.....sabia quie coronant aquest amb el grup, fins al final ja seria intentar no caure, que era prou dificil. Nomès esssent conscient de com vam anar a la part final, els ultims 20 kms de cursa,  s'em posa la pell de gallina. Fins i tot, amb en Roger li vaig arribar a comentar que " ei, no ens paguen pas per correr no? " i es que ens estavem jugant la pell, per pura competitivitat.....i es que es inevitable! es porta a la sang...a veure si alguna hora, soc capaç de fer el canvi a saber sortir sense patir tant..pero costarà peruqe en el fons......ens encanta:) i m'encanta...Total, ens posavem a la recta final casi, el grupet de uns 20 que vam aguantar fins al afinal al capdavant, però esprintar no era la idea,  o sigui, al final i junt amb en Sergi i en Roger, 12è, 13è i 14è, que no esta malament no?


Ara el cap canvia de Xip, BTT altre vegada, , Noguera Bike Race ens espera a uns Quants Fanàtik's, Jordi Alberch, Jordi Sanchez Israel Tapia, Enric Salvans, Albert Riera, Dani LLorenç, Marc Riera, Berta Lopez i jo mateix...90 kms, +2300..i camins mai vistos per cap de nosaltres...pinta be la cosa!!!
Entre setmana , o sigui, dema mateix toca molta canya! i resar perque no plogui, demà toca 2 intervals de 25 minuts en zona 4....casi res! Llindar!!!!
Ah....a la meva vistia d'avui a Fanàtik m'ha anemorat això d'aqui sota, i es que encara que sigui nompes per rodar algun dia ...em venen moltes ganes de tenirn-ne alguna..qui sap quan,,,,son guapissimes!!!



MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS