diumenge, 16 de febrer del 2014

SENSE GAIRE HISTÒRIA

El dissabte no plovia a Cambrils No....però diumenge....
Hi ha setmanes que pinten espectaculars, i aquesta ho era, però que acaben essent un desastre...be, tampoc tant, però casi....i es que quan el temps es posa pel mig...ja pots anar fent, i es que un cap de setmana normal, que plogui ja empipa, però que tinguis plans especials, i el temps tel's xafi, es per posar-se a plorar.....
Era setmana de màxima càrrega, última d'hores a sac abans de recuparació, però a mitja setmana les previsions del temps es començaven a torçer.....
Tenia a Cambrils, un test del recorregut que es farà el dia 30 de Març a Cambrils mateix , per la Cambrils Park - Costa Daurada, 184 kms que em venien molt de gust.....a mes hi anavem 5 de la plana...Roger, Miquel, Martina, Berta i jo mateix.....vaja, que pintava be, fins que divendres al migdia i veient les previsions del temps, vaig decidir fer canvi total de plans, i aprofitant que a les tardes del divendres plego aviat, vaig agafar la "Flaca" i vaig començar a recuperar el que diumenge perdria......vam sortir 2 hores en Zona 2 , havent de parar a Vic a Fanàtik a les Sis i poc de la tarda perque s'em feia fosc!!!....i.... dissabte matí, que el previst era fer 2/3 hores de relax.....vaig canviar d'idea, i vaig  sortir amb alguns Fanàtik's que s'apuntaven a la sortida de la Saturday's, i sort de fer-ho!!!! van acabar sortint mes de 130 kms i 2000 de desnivell positiu,  però el millor? dues coses, que com sempre es un gust sortir amb ells, Lopez, Vallejo, Andreu....Ramon..etç....ah i com no, Pingui, Cristian Valle.....be be,  i la segona, que vaig començar a treure`m la son de les orelles, i collar una mica els cargols, i la veritat es que em va sentar be, em trobava be!!!! en definitiva, que si diumenge acabava essent dia sense pluja, hi havia possibilitat de acabar la setmana amb casi 20 hores!!! o mes, vaja, que no tocaria...però m'estimava mes aixo..que no pas sacrificar el dissabte...pensant amb el diumenge, i que no sortis be....i SORT!!!!! perque aixi...he salvat la setmana...BE!!!

Sortida Saturday`s dissabte....!!


Disfrutant un dijous de Sol espectacular!
La veritat, es que tot i el diumenge desatròs que hem tingut, no oblido que dijous tarda vaig tornar a disfrutar de valent amb la BTT. Dues horetes de BTT per corriols en direcció l'Esquirol, tots els corriols de la primera part de Tracks del Diable, que quan els fas, t'adones del terreny tan guapo que tenim per aqui en moltes zones....a mes, la sensacions amb la Scale... agradables 100%, m'hi començo a trobar comode...i m'agrada!




Ara toca encarar setmana de recuperació que fa masses dies que sumem , i ja sabeu que per continuar fent-ho, toca restar sempre una mica.....:):):):) . Llavors tocarà començar a patir una mica, o molt!!! a la Transmaresme 2014  ( BTT ) , carrera que m'agrada, i que serà el tercer any que m'hi veu el pèl, a mes, no hi estare sol! els dos Jordi's de la Costa....hi seràn......m'agrada!!
POca història mes aquesta setmana........be si, que el Team Fanàtik comença a rodar....ja que l'Israel tàpia està en ple Open BMW debutant amb els colors nous.....




Israel Tàpia a l'Open BMW, Fanàtik Bike a tope ja!!





Aixi acabava divendres....a Fanàtik !!!!!! s'em va fer fosc a VIC!!!!!!!!!


Aqui estarem el dia 9 de Març!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS