diumenge, 5 de gener del 2014

ARA SI!!!! ENCETANT NOVA TEMPORADA!!

En tenia ganes, moltes, i encara que potser quedaràn alguns dies o setmanes de secueles del passat, m'estic adonant de lo macu o bonic que es, saber qui confia amb tu al 100%, però sobretot, qui valora per sobre de tot, que el que fem, no es res mes que pedalar...i intentar passar-ho be.

Aquesta setmana m'hi he posat en serio , dins el que es podia desprès de tantes festes....amb el planning que seguiré per aquesta temporada. L'obecjtiu no es millorar, a aquestes alçades, val mes no voler millorar, nomès mantenir el que he fet fins ara, ja em faria feliç, però em venia de gust canviar manera d'entrenar, i aixi ho farè. De moment, el que mes m'ha costat aquesta setmana, han set les dues sessions de gymnàs amb peses, ufffff costa molt aixó!! als que aixecar ferro no ens agrada, sen`s fa dur! Ah!! i tambè hi ha una cosa que no m'agrada, el fred que he patit els dos dies que he sortit a pedalar fora.....es farà dur com cada any això del fred, però com cada any tambè, el passarem com podrem:)

Aixi vestirem al 2014!!!!!

De com anirà l'any no ho puc saber, però amb ganes si he començat. Fanàtik esta en marxa ja, i la veritat, m'agrada molt l'ambient amb el que neix, de moment, ja som uns quants els que estarem dins aquest club, objectius diferents molts de nosaltres, però com intentava explicar no fa gaires dies, amb un sol denominador comù, formar part del mateix grup, colla, club, equip, que cadascú ho bateji com vulgui, però que segur que ens donarà bones estones a tots plegats.
De moment ja tenim el disseny que ens vestirà la temporada 2014, ha costat un mes i mig de retocs per arribar al disseny final, però el resultat no esta gens malament no???



Per acabar la setmana, tocava Test de bicicletes BMC, que ha servit de pas, per coneixer algu dels que serem companys a partir d'ara. He sortit al mati ben aviat amb en Guillem, per fer la nostra part d'entreno, i arribant a Fanàtik a les 11:30. El test de bicicletes que es feia tant amb carretera com amb Btt, tenia un segon torn a les 12:00....i tot i que ha estat una volta curta, la Team Machine SLR01 que he tastat, no m'ha desagradat gens, en el futur, es una marca que vull tenir amb compte, ja que m'agrada, tot i que tambè reconec, que Scott.....em tira massa, el que no entenc, es perque......potser perque van molt molt be????? segur que algo i te a veure!
En fi, enceto segona setmana a partir de demà ja.....setmana que serà dura, perque tot ja torna a la normalitat, però que tot i la feina que porta muntar un club nou, i el que suposa ara, fer licències, mes endavant intentar programar algun entreno, i desprès assitir a alemnys una cursa fora de Catalunya plegats....es una feina que omple....i mes quan s'intueixen les ganes que jo hi veig.........
Us deixo unes fotos d'avui, d'una part dels que ehm estat al test....i ens veiem la setmana seguent!!!








MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS