divendres, 6 de desembre del 2013

L'HE LiAT!!! jeje

Si, la he liat perque fa uns dies, vaig canviar l'adreça web del blog, passant a ser aquesta:

http://independent-cristian.blogspot.com.es

el problema, es que molts dels que us agradava o solieu entrar per aqui, us pensaveu que havia tancat el blog, de fet, encara hi ha moltissma gent que pensa que es aixi, i no , no es el cas! amb lo que m'agrada explicar tot el que les bicicletes em donen.....com per tancar-lo!
el cas es que, demanaria, que per gota que pogueu, en feu difussió, que encara que amb un altre cami, i a mode independent, desvinculat de iBT, aqui seguire exposant tot allo que visqui, o experimenti:)
GRÀCES!!!

Per cert, demà una sortida que tinc ganes desde fa dies, de fer per la costa, per assaborir el bon temps.....Si Si, demà, si algu s'anima, amb un petit grup de companys, sortierm desde Riudellots de la Selva a les 9:00 del mati, amb carretera, i la volta sera direcció TOssa de Mar, i Llavors direccó Sant Feliu de Guixols....no estara malament no?qui s'animi ja ho sap.......
Evidentment el cap de setmana donarà per molt, però les setmanes en les que estic, no son per menys....la temporada 2014 comença a agafar forma, i ja vaig avançar que la renovació seria total, "equip" o potser millor dir......Grup Nou. Aquests dies, i casi com si fossin professionals ( ja ens agradaria a mes d'un ja, però ja hi podem anar somiant :) ) estem lligant tot el que serà el projecte que volem arrencar junts amb  ( ........ ), serem petits, però amb molta il-lusió. Jo personalement,  en Jordi Alberch, i la resta dels que formarem part d'aquest grupet, estem en ple proces de lligar tots els caps per el 2014...despres, el que sortirà, ja es veurà, però per ganes, no quedarem:) notices en breu....

Per cert, aquests dies, i tot i no ser amant de les 27'5, vaig tenir ocasi de veure, acabada de muntar, una Scott Scale Rc 27'5, 8 jo ja l'imaginava amb roda de 29, jeje, però tot i això, maquissima.......que n'opineu vosaltres?

Ahh, evidentment amb XX1........no es el futur, es el present!!!





Bon Cap de Setmana!!!


MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS