dissabte, 2 de novembre del 2013

PROJECTE FOIL'S 2014

COmençant pel final....aixi les vam estrenar.....

Cada Any, per aquestes époques, el cap em sol treure fum pensant en el que ha de ser, en principi, la temporada seguent, no se fins quan durarà aquesta empenta i ganes de pensar sempre mes enllà, però de moment, aixi estic:)
El projecte de bici de carretera, aquest cop fa temps que el tenia començat, de fet, al mes de Juliol, començava a fer pilot del material que tenia clar que volia muntar. Em considero una mica 'raro' amb aquest aspecte, massa inquiet, massa impacient per millorar el que tinc en aquell moment, però de vegades, i encara que pugui semblar el contrari,  als que el material ens costa d'aconseguir, i que anar a la botiga amb X diners a la butxaca , i  marxar amb bici nova no ens omple, tenim l'alternativa que fa anys que faig servir, que es muntar-me les bicis jo mateix, i 100% al meu gust, bicis que a la botiga mai trobaràs igual, però que sobretot, la montes totalment al teu gust. Es tracta al cap i a la fi, d'una altre manera de disfrutar aquest mòn, gaudint muntant allò que saps que tu has anat 'cuinant' a poc a poc.
Resultat Final.....

Puzzle abans de començar
El millor de tot, es veure el resultat final, i aquesta vegada, en tenia especials ganes. L'Scott Foil es un cuadre que m'ha enamorat desde el primer dia que el vaig provar, i actualment, de fet fa temps, no veig cap altre alternativa que m'ompli el suficient, si hi fòs, segur hagues mogut fils per aconseguir-ho, però no ha set el cas. Aquests detalls ajuntats, i el descobrimet d'en Sergio, un artista diria  jo, com a dissenyador i pintor de bicis, em va fer contactar amb ell fa temps, i arribar a la conclusió que al acabar la temporada, desmuntaria la bici sencera, i la portaria a fer un restyling total.  A ultima hora, i per sorpresa, en duiem a pintar dues de Foil's! i es que en Jordi Alberch, enamora't de la Foil, no li convecien els colors de cap model, i li vaig exposar el que jo feia.....no va trigar res a decidir-se a fer-ho......a triar disseny ja va ser una altre cosa:) jeje, però el resultat al final, ha estat espectacular.....No cal que m'extengui gaire mes, de fet, el millor es veure amb imatges el resultat, això que en viu, guanyen moltissim.....o sigui, que deixo aqui a baix, el resultat de una i de l'altre. El muntatge de les dues, es , i desprès de molt rebuscar i rebuscar, per cert, única manera de poder accedir a aquest material els que treballem.....de delicatessen, Cuadre Scoot Foil, rodes Mavic Cosmic Ultimate, Shimano Dura-Ace Di2 11v, Fizik Arione 00, Bielas amb medidor de Potència Rotor Power, i Componets RItchey amb la meva, i 3T amb la d'en Jordi...







Segur que no agrada a tothom, això es impossible, però tant amb una com amb l'altre, el nivell d'acabats es impressionant, realment la rotulació, tota feta amb pintura, ni una sol adhesiu, es inmillorable, 
Amb la Foil d'en Jordi, podeu treure les conclusions personals, que amb aquest cas, ja avanço que les fotos, amb negre, no li fan justicia, en realista es mooolt diferent...molt  molt mes maca






El negre Brillant, es, d'aporp, impressionant...









1 comentari:

Xavi ha dit...

Brutals Christian!!! Que acabis de passar Bones Festes crack!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS