diumenge, 13 d’octubre del 2013

REDUiNT......

Mig Octubre........un any intensissim, que ara si, ja tomba sense remei a reduir dràsticament el volum d'hores. Feia temps, mesos, que no tancava una setmana havent fet nomes tres dies  de bici, però lo millor es que aquesta transició al paron total, que aquest any si penso fer complert, serà i està resultant divertida. Els  dies entre setmana que he pedalat, dimarts amb la de carretera a ritme elevadissim, crec fins i tot que vaig fer el meu propi record pujant el Collet de Sant Agusti ( per els que no son de la zona, tram de casi 9 kms de Sant Quirze de Besora al trencant dels Munts ) , ja que van sortir 20:45 min,
llàstima de haver desmuntat ja el potènciometre, ( el projecte 2014 mana )  perque hagués set interessant saber els watts de pujada...El dimecres amb la BTT, mes de relax amb en Charlie i l'Albert Crosas, però    fent entrar al cos ganes de fer muntanya..vaja, que dos dies entre setmana i el dissabte han sigut suficients com per omplir les ganes de bici que tenia, sobretot la sortida de dissabte, que per enéssima vegada, em demostra que una sortida per els nostres voltants, pot acabar essent un nou descobriment. Corriols perduts que mai hagues dit que existien, camins que enllaçaven amb altres coneguts, que de ben segur algun altre dia seràn una bona alternativa per planificar sortides de BTT.

Sortiem de Torelló direcció Oris.....els Munts, i despres per un cami de cabres fins l'Alou, on vam estar mes de una hora esmorzant.....que be es posa!!!
a partir de llavors va venir el mode aventura....baixada fins casi Sora, i allà ja, terreny desconegut. Primer per una pista en pujada força dura, d'uns 4 kms, i llavors descens divertidissim fins a La Farga de Bebie, on passant per la via, ens endinsavem a un corriol que ens portava casi al Castell de Montesquiu....entretengudissim! En Pep Tarrès i en Charlie, dirigien l'orquestra, que sabien el cami..la resta, o sigui en Sergi, l'ivan i jo....a segur que prou feina teniem:)
Al final de la volta 50kms, i 1300m de desnivell positiu.....poc si...però de sobre per passar un bon mati no? que fent referència al titol. toca reduir!



Dia espectacular amb la Btt, Charlie, Tarrès, Sergi, ivan....


El que m'esta agradant però, es que la part d'oci sense bici, comença a rutllar.........a caminar no m'hi aficionare segur, però m'ho estic passant força be fent-ho....de fet, la regeneració a nivell mental, es un punt que tambè val la pena cuidar, i el poc estress, es de les millor medicines.
Vaja, que un diumenge mati, amb bon esmorzar previ, i acmpnayat d'unes horetes estirant cames, es posen..........crec que durant 2 mesos en tocaràn forces de dies aixi;)


A ra, que ningu es pensi, que el cap deixa de rumiar, per això, encara estic buscant remei, perque no hi ha manera. 

El que jo en dic 'projecte 2014' esta 100% en marxa......divendres  va arrencar oficialment, tocarà un mes aproximadament sense bici de carretera ( tindrè el mono, però millor ), el material per aquest nou projecte, porto mesos preparant-lo, i aquesta setmana, ha arribat la ultima peça important que estava esperant, el les bieles  ROTOR amb el medidor de potència de la marca. Desprès de mes d'un any introdiunt-me al tema de la potència, comença l'etapa que sempre m'agrada fer, amb tot el material, i que es que tot i tenir bon material, intentar canviar per comparar, coneixer totes les variants que
existeixin, dins les meves possibilitats clar, ja sigui provant diferents marques de Forquilles amb la Btt, diferents rodes tant en carretera com amb Btt, diferents quadres....Ara amb potència, milor dit, ara no, a partir de la temporada 2014, experiemtarem amb Rotor....que segur que serà interessant comprar dades respecte al Power2max.....
Això però, nomès era la última peça que faltava al trencaclosques, la principal, i els petits detalls, en 3 setmanes començaràn a aparèixer per aqui, i amb sorpresa inclosa....ja que tindràn fermana bessona!!

Bona setmana entrant....i una imatge de com jo he acabat aquesta!:):):):):):):):):)



MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS