dilluns, 3 de setembre del 2012

TERRRA DE COMPTES I MES!

Eloi i Cucu preperant Terra de Comptes!

Mes es el que ha donat el cap de setmana, perque 3 Ibt's hem estat a Ripoll, però la resta.....no han pas perdut el temps, segur! i es que es el de sempre, obres el facebook, i t'adones que pocs, molt pocs son els que paren, aixo si, noticies clares nomès dels mes aventurers! jeje
Resumint una mica, es pot dir que no ha set dels caps de setmana mes intensos, de fet, les 4 hores de rodatge que hi havien planejades per dissabte amb la gent de Saturday`s, es van quedar amb 3:30h, amb en Miki en Xevi en Cucu i Cristian. Tampoc calia estressar-se, perque diumenge teniem per davant 116kms amb 2300 de desnivell positiu, vaja, Terra de Comptes a Ripoll.

Els 3 que hi varem anar, va ser amb l'intenció de apretar-nos al màxim, ja que el recorregut ho permetia,  i de fet aixi ho vam fer, ja nomes de sortida pujant les Lloses, un petit coll aprop de Ripoll, amb el ritme tensat, el pilot es va seleccionar força, deixant-lo amb unes 35 unitats, i llavors, a les rampes de Sant Jaume de Frontanyà, la selecció encara va ser mes gran, quedant 15 o 16...nomès quedava pujar al Coll de la Creueta, desde els 800 metres que estavem fins als 1888m,  port dur, sobretot per la longitud, i que a partir de Castellar de n'hug, pot fer-se molt llarg!
Els que no eren a Ripoll, no Perdien el temps! Turó de l?home,
Jordi Alberch!
Nomès començar, el ritme es va endurir molt, i nomès en Cucu va aguantar algo el ritme imposat pels dos primers, tot i que de seguida, va triar l'opció de agafar-s'ho amb mes calma que allò era molt llarg! L'Eloi i Jo mateix, ens ho miravem desde darrera, i es que aquestes acelerades tan bèsties, a alguns ens fan mal, i hem de fer com en Valverde a la Vuelta, pujar a ritme, fort, si, però a ritme, que de vegades, es fa molta mes feina! de fet aixi ho cam fer, i tot i que l'Eloi es va anar quedant ( poc ), vaig poder anar agafant gent que no havien aguantat el ritme tan fort dels 2 primers, i ni tan sols d'en Cucu, que al final, va formar un grupet de 6 unitats, que ens portaven gairabè tota l'ascenció entre 1 i 2 min al meu, que erem 5. Tota la pujada casi, va tocar fer-la tibant del grupet, no es que anes sobrat no, el problem es que la resta no els hi sobrava res, i els hi semblava perfecte el meu ritme, i a mes, el vent que bufava de cara, era considerable, cosa que no ajudava gens a portar ritme bo. De fet, el vent i el fred que feia, va deixar clar, que per aquest any, pujar al a Creueta s'havia acabat, o sigui que fins l'any que be!
La baixada per la Collada, tots, o casi tots sabem, que no es baixada, s'ha de pedalar i força! la part bona va ser que el grupet que vam pujar, vam aguantar tots fins a dalt, i vam poder baixar plegats, i a sobre colaborant, cosa rara amb cicloesportives aixi! Vaja que amb 3:43 teniem els 116 kms de Terra de Comptes al sac, i acabant amb posició 10, en Cucu va ser 3er, es un murri, i es que dels 6 que anaven va entrar primer, jeje, clar que si! el temps? 3:38 min, i l'Eloi, que sempre esta a un nivell altissim passi el que passi, va entrar 19è amb 3:49min.

I Com no, potenciant la seciió femenina tambe!
Ara toca pensar amb el cap de setmana entrant que serà llarg i divertit, i on començarem el dia 9 fent la Costa Brava EXtrem, BTT, i 90 kms. Hi serem l'Arnau, Eloi, Jordi`s Alberch i Sanchez, i Cristian....ah! i potser en Tarrès que no s'en sap res, però estava a la llista d'inscrits! l'home es aixi! i quest cap de setmana llarg, acabarem a Folgueroles, on torna la Tipic de l'11 de setmbre a la Plana! genial! aneu omplint l'agenda, que ja veien que opcions n'hi han!
Ah, no podem oblidar-nos que aquest cap de setmana, a Osona, s'ha fet la primera edició de l'Osona límits, i hi ha constància que ha sigut un éxit a tots els nivells, tan organitzatiu com a participació,  o sigui que segur que han quedat ganes per repetir al 2013...allà estarem!