diumenge, 17 d’abril del 2011

RUTES DEL MONTSENY 17-4-2011

Preparatius a Duo, Eloi i Arnau
Avui tocava una altre de carretera, per variar. Hi ha Terra de Remences a tocar, i dins el que hi cap, hem d'anar afinant tot el que poguem, desprès ja es veurà si hem fet les coses be o no!
No hem anat tants com la setmana passada a Cervera, Eloi, Arnau, Xevi, Miki, i Cristian, aixo si, amb ganes de apretar fort. El perfil ens presentava 170 kms, i casi 3000 de desnivell posisitiu, rarament, el Polar m'ha arribat a marcar 3000, raro, perque sempre acaben sortint menys del que anuncien, però aquest cop si.
La sortida, com es costum, es una mica caotica, tothom, vol estar davant, i a davant, no hi cap tothom.


I preparatius amb la cremeta

Hi havien uns 20 kms planers abans no començava el primer port, Santa Fe del Montseny, gairabè 20 kms d'ascenciò, i mes de 1000 metres d'ascens del tiron. Anem tots mes o menys controlant fins allà, però un cop es comença a pujar, en Miki en Xevi i l'Arnau, em van desaparaixent lentament, no se que em passa però em costa moltissim agafar ritme al principi últimament, tot be mentre no s'apreta, però a la que es comença a tibar, pateixo molt, massa, per trobar el punt de patiment, vaja, aquest any toca patir molt als principis.

L'Eloi, aqui, l'he perdut de vista per darrera, tot i que a l'arribada, ja hem vist que no venia gaire enrrera, continuo pensant que ha millorat moltissim aquest any.
L'Ascenciò a Santa Fe, guapissima, no hi havia passat mai, i genial. He notat que anava de menys a mes, pujava amb bon ritme, cada cop mes,  però en Miki en Xevi i l'Arnau encara mes anava pensat, fins que casi casi coronant, just al grupet de davant, veig l'Arnau que en porta uns quants a roda, m'ha fet animar veure que podia contactar amb ell, encara que a l'hora de la veritat, m'ha costat uns 10 kms i patir molt, arribar-hi a contacatar ( deu meu que es fotut veure algu a 200metres teu, i no haver-hi cullons d'empalmar ). Tots els plans que porten a Viladrau, i que fins que entres a la comarca d'Osona van picant amunt, han tornat a tocar fer sense ajuda, tot solet vaja, a la que hem entrat a la baixada, m'ha atrapat un paio per darrera, molt gros, que baixava molt envalat, genial! a roda, i avall!
Encarem Sant Hilari, on hi ha un mini coll, que ens porta a Collsesplanes, tram on hem atrapat en Xevi, vaja, aqui m'ha quedat clar, que tampoc havia pujat tan malament Santa Fe, i tambè que en Miki, esta molt valent aquest principi d'any, perque amb ell ja no l'hem pas atrapat.
Baixada Collsesplanes, i toca enfilar cap a Seva,  aixo si, ara amb un bon grupet, on a mes, hi erem l'Arnau en Xevi i jo,  que m'han deixat reposar, tot i que fins a Seva, anava picant amunt, inclòsa la pujada fins a la Fullaca.
Arribant a Seva, i sabent que tocava Collformic, recarregor reserves, i  amunt. Es un port molt suau, de molt bon fer, si no vas buit clar, es pot pujar molt ràpid....o molt lent, i aqui es on hem vist les 2 bandes. Jo m'he trobat molt bè, he pujat, crec, que molt ràpid, avançat a molta gent, i es que es notava, que Collformic estava fent mal. L'Arnau, venia darrera, un xic mes lent, potser ha coronat 2 o 3 minuts darrera meu, però en Xevi aqui li ha tocat el rebre, veia que no venia, i ja m'he pnsat que no deuria anar fi. En Miki, ja a aquestes alçades, era impossible d'atrapar, ni idea quan ens duia, però sino anava a grup de davant, poc li faltava,i l'Eloi, crec que no vindria massa enrrera.
Desprès de coronar, tocava un descens llarguissim, i tot sigui dit, una canya de baixada, super de bon traçar, i amb un ferm bnissim, baixant, resava per trobar algun grup que em portes a Granollers a ritme bo, però........m'he quedat amb les ganes. M'ha tocat si, el que em feia por,  20 kms de plà tot sol, i...com desgasta aixo, deu, i a sobre, saps que estas perdent temps, i que no avançes, tot i anar a fondu. A Llinars, m'han enganxat 2 per darrera, un xaval que estava entrenant pel seu compte, i un altre que si estava en carrera. El nanu que estava entrenant, ens diu: Poseu-vos a roda, que us porto jo fins a Cardadeu, i aixi ha set, ha tirat a fondu fins que ens ha deixat, GRACIES! però ha set just deixar-nos, i company de grup, va i puxa.......ffffffffff, joder, un que trobo, i punxa! res, toca parar perque el pobre em diu que no porta res per arreglar, i li dono una bombona que el permet arribar, aixo si, a la parada, ens ha atrapat un grup on hi anava l'Arnau!!!  altre cop, demostra, que amb carretera, com et quedis sol, estas mort!i es que a la punxada tampoc hem perdut tant, on heperdut ha set tot el tram sol! dins la mala pata de tot el tram final, almenys arribavem junts amb l'Arnau ( en Xevi ja havia quedat algo mes enrrera imagino ), amb 5 hores i escatx, evidentment encara no hi han classificacions encara.
A l'arribada ens esperava en MIki, que s'ha de dir clar, avui ha fet carreron, el nivell al que ha corregut es per tenir amb compte, i que quedi clar, que porta 2 de 2, Cervera i Granollers. Jo he hagut de marxar molt ràpid, compromisos.....que de tant en tant toquen tambè. Però en Xevi ha arribat poc desprès crec, i l'Eloi a uns 25 minuts nostre, que no esta gens malament per ser el debut ( ell i l'Arnau, que pot arribar a Remences moooolt valent ). Em quedo amb les sensacions, que avui si han set bones, les que m'agraden vaja, i sabent que a Terra de Remences, quan corones l''ultim port, no hi han 30 kms de plà, nomès descens i arribada, vaja, que si arribem be, es pot fer "mal", però.........ja es veurà!
Ara toca una setmana molt canyera, on farem molta BTT, aixo si, incloent-hi una mega ruta amb la SATURDAY's divendres, però tot aixo es un altre "capitol"!!!

P.D, a mitja tarda m'ha arribat una noticia, a traves d'en Miki-Tarres,  molt dolenta, ( masses ja aquest any ), i que no ens n'hem enterat fins avui. En Toni Martinez va caure dijous des d'una bastida mentre treballava, hores d'ara ja sabem que esta fora de perill, però el tema era delicat, perque fins dissabte al mati, tinc entes , ha estat amb coma Induit. Avui per sort, he pogut parlar amb ell, i tot i que estava una mica "paxuxu", l'he notat animat i positiu. Des d'aqui, li donem una empenta ben grossa d'ànims, i que aviat, si tot va be, el volem tornar a veure amb nosaltres. ANIMS TONI!!!!!!!!!

2 comentaris:

Xavi ha dit...

Està clar que esteu a un altre nivell. 170km de tirón són molts km per a mi, bé ja veurem a Remences, a veure si aguanto. Des de l'Empordà molts ànims també pel vostre company Toni!!!

CRISTIAN ARROYO BERENGUER ha dit...

Gracies Xavi pel anims!
I ei, no et rendeixis abasn de començar:) remences son 175 del tiron, i ja veuras com no es tan dur com penses......d'aqui uns dies en parlarem, i m'ho diras segur!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS