diumenge, 27 de març del 2011

Ha Plogut.........( LLUÇANES FERESTEC )

65 kms haguessin donat per molt, però a les 7 del mati, molts hem vist que no donarien per tant com pensavem. Teniem ganes de una mica de canya, de fet ahir, la sortida de carretera, va se força tranquila, vam fer Saturday's un trosset, la foto d'en Toni d'estraquis ( el del mig ),  es allà on ens varem separar, ( Toni, passa les fotos!!! ).
El tema, es que reservar ahir algo, no ha servit per gaire, anant cap a Prats, s'ha posat a ploure, ploure de veritat, fins a mig cami tenia algo al cap que deia que allà no hauria fet res, però....ha set que si, i tant que ha plogut! fang fang i mes fang vaja. Ideia d'entrada? anar a buscar la bosseta de dorsal, i tornar cap a casa. Ens trobem en Dani, Jordi, Ada, Santi, Colo, Cucu, PLà, bueno molts dels habituals, i opinions per tot, però en general les ganes continuen essent de no sortir ( les meves ). Anant cap al cotxe, en Xevi i en Miki s'estan canviant!! o sigui surten, en Guillem, diu que tambè, l'Ada i en Santi ( havien aparcat al costat ) tambe!!! Vaja, que l'Arnau es comença a canviar, no queda mes Remei! fins i tot la Maria surt! res res, no es podem quedar al bar a fer el cafe si tots surten, aixo si, desde el principi, tinc clar que jo no faig 65 kms aixi....
A les 8:30 estem a la sortida, avui a davant, encara que no serveix de gaire ....es posa a ploure timidament! buff, vaia ganes de pedalar que hi han! alguns, en teniem molt poques! jeje. Xupinasso, i pam, a fondo! que malament ho estic passant aquest any a les sortides, la primera mitja hora no hi ha manera d'agafar ritme...
De seguida trobo en Xevi que s'atura, problemes amb la roda.....( pensava que hauria plegat, però al final  ha girat a inflar, i ha fet la curta tambè ). Anem ben posicionats, l'Arnau sobretot, ell i en Tarrès crec que han sortit força endavant, sobre el 4t i 5è s'han mantigut força estona.
Darrera d'ells, venia en Miki, i jo, i enganxat l'Eloi!! i imagino que poc darrera en Koki, la Maria en Guillem, Ernest...Al cap de 2 kms, tinc encara mes clar, que avui amb 35 kms en tinc mes que de sobres, el temps que he tardat a tenir la primera "Xupada" de cadena, quin drama la cadena avui! el fang fa aquestes coses...... decideixo, canviar Xip, i agafar-ho d'una manera mes tranquila ( sort, no se per altres, per mi era impossible posar plat petit avui, i aixi no es poden fer 65 kms a sac ), tot i aixo, hem anat a bon ritme...
Quan ens apropavem al final dels 35 kms, ens hem agrupat amb l'Arnau que s'ha colat amb un trencant, i ha hagut de recular per enllaçar amb la curta ( tampoc ha tingut ganes de continuar ) i vaja, hem arribat els 4 junts ja fins al final. En Xevi ha arribat poc mes tard, i darrera seu en Guillem, Ernest, Koki, Maria....lo bo es que hem pogut treure tot el percal que teniem liat amb les bicis, i dutxar-nos amb calma!! una llàstima haver de fer aixo avui, perque el recorrugut marcat, amb sec, hagues set genial, per disfrutar de veritat, però el temps, no perdona!!! per cert, l'Oriol Colomé, que encara arrossega molesties d'una lesió recent, ha fet segon.
A veure si desde la web posen fotos, que algu he vist tirnat-ne, perque el que es nosaltres, avui ben poquetes hem tirat!
Ara a esperar classificacions, que encara que no hi sortim, sempre agrada veure temps no? i veure com ha anat als que si s'han atrevit a fer el recorregut integre.

4 comentaris:

Ada Xinxó ha dit...

Ei, doncs la segona part de la ruta era molt guapa, amb uns corriols tècnics de pujada xulíssim!

Cristian ha dit...

Ja m'hop enso que era guapissim! la zona s'ho val....diguem que no tenia dia de motivacio jo amb aquest temps, jeje

Unknown ha dit...

Home,jo de ganes de pedalar em el temps que fotia ben poques,la veritat.Pero qualsevol aguanta despres els comentaris de la resta...
Estic em l'Ada,la segona part ha estat molt xula,clar que la primera tb. Aquest any ja ens estem acostumant a aixo del fang i les xupades de cadena,pero tot i aixi segueixo sent un patata em el fang :(
Ara toca triar la propera aventura i aviam si es en sec!

pd:volem les classificacions i les fotos!

Cristian ha dit...

Power!! aixo aixo, tca triar propera aventura, aqui estem oberts a propostes! si en sabeu....que siguin sense fang si pot ser!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS