diumenge, 13 de febrer del 2011

Seguim Sumant (Saturday's)

Ahir, per variar, teniem varies opcions al cap, el que estava clar era que tocava sumar minim 5 hores a ritme relaivament suau. Al final, i com que mes o menys ens vam aconseguir posar d'acord ( ja costa ja, jeje ), la opciò va ser fer carretera amb la gent de la Saturay's Family, que per cert, tenen un poder de convocatòria molt elevat, ahir crec que eren/m 25!! potser massa gent per poder portar un ritme constant, però que desprès d'haver fet la Sortida, es pot dir que no va estar gens malament.
Ruta: Manlleu, Roda, Taradell, Cenelles, Castellterçol, Moià,L'Estany, Fontfred, Vic, Manlleu, Torello...Maca, no?
Tocarà, mallot nou Lopez!
Va fer fred, i de fet, fins que no vam sortir de Centelles, ben be 1 hora i casi dues, no vam deixar la boira enrrera, tela quin agobio tenim  aqui amb la boira, un pal! que per cert, se li de tenir molt respecte, ja que humiteja la carretera de manera molt bestia, i de vegades, es perillòs, i sino que li demanin amb en Lopez, que va veure passar guardarail ben be per sobre del seu cap....quin susto!!
L'anècdota de la sortida, a part de la caiguda, per mi clar, va ser, que no vaig voler parar a fer el cafe, i vaig decidir fer un tros endavant, i llavors recular fins a on eren  tots fent paradeta, tots menys jo i l'Andreu Illamola, que tampoc va voler fer parada. Resulta, que tornant al punt de partida, i disfrutant del sol que feia, em creu-ho amb un Ciclista que m'es conegut, l'estil, la cara, nose però m'es familiar...sense temps a reaccionar, em diu adeu, i  li torno la salutaciò, Em paro a pensar, i dic.....vermell? Focus? pinta Pro?? Joder, si era en Purito!!!! li dic a l'Andreu si l'ha vist, i em comenta que si,que era ell! carai quina rabia! quan em venen ganes de atrapare'l i fer-me una foto ( si com els nens petits, que hi farem ) ja es massa tard!! deu haver coronat ja, i deu ser carretera avall...llàstima, però em va fer molta gràcia creuar-me amb ell, no passa cada dia aixo.



Explico l'anècdota a tots quan surten, i apa, sant tornem-hi! ens queda la part mes dura, peròla mes maca, i aqui ja cadascu agafa el seu ritme, que fa que es fagin grupets, i que fa que em quedi força enrrera, no tinc pressa, ara no, i que l'Arnau, Xevi, Miki, Toni, Carra..Etç estiguin a davant de tot fent algun que un altre pique..jejeje
Ens reagrupem a FontFreda, on mes d'un ja va una mica tocadet, normal, casi 100kms, i a partir d'allà ja nomès queda enfilar cami cap a casa altre cop, aixo si, baixant ens "flipem" una mica, i hi han llatigassos per tot arreu, però es que....que divertit es!!!!!!!!!!!!

Resumint, i per variar, un mati mes genial, i felicitats als Saturday's per proposar una rutilla tan guapa!
Ahir però, no vam ser els unics a sortir, En Guilli i l'Ernest segur que van fer algo mab la BTT ( encara no els he vist ) i en Vidal si que se segur que va sortir amb en Nacho, per la Zona de la Vola, on crec que encara que costi, encara van descobrir algun corriol amagat.
Demà encetem 3a setmana de segon mes de base, i les ganes d'apretar i son. Se segur que no tindrè un augment de forma significatiu, però tan sols poder tornar a passar-ho tan be com l'any passat, ja serà molt!!!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS