dijous, 3 de febrer del 2011

POSIVITIZANT

Que ve a dir, que anem ve....:) es dijous, i ja tenim mitja setmana feta. Hi han poques hores per rumiar un cop plegues de treballar, perque casi tot s'ho empassa la bici, però lo fort, es que encara desprès de pedalar, encara queda una estona per trobar events...i quan t'adones, resulta que hi ha tot el Maig, Juny i Juliol, ple de coses per fer. Una d'aquestes, i que em volta força pel cap aquests dies, es la Maratò de LOS MONEGROS, oogui, que intentare investigar uns dies sobre la cursa, que pot molt ben ser que la fiquem dins el calendari, ja que es el dia 30 d'abril, i aqui encara, tenim dies lliures..jeje. Ja de pas, si algu l'ha fet, pot explicar mes o menys...com pinta? es veu que aquest any, hi ha ficat pel mig Orbea, i tenen ganes de fer-ho una mica Megagran, a part de potenciar el tema de les 29" ( que sempr ehi ha gent que li interesa el tema ). Serà questiò de seguir-ho d'aprop, encara que la setmana abans, hi hagi la VolCat...
Tema a part, el finde es presenta interessant, amb bon temps, i com ja teniem pensat, tocarà una mica de BTT. La idea es fer trams de Cabrera, i baixar cap a Sau, passant abans per Rupit...i un cop a Sau, tornar per Roda, mes o menys anirà per aqui el tema, o sigui que si algu s'anima, ja ho sap....unes 4:30h/5h de Btt a ritme suau...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jo m'apunto as Monegros....bona posta apunt per la Titan 2011!!!

CANCELLAR D'ORIS

CRISTIAN ARROYO BERENGUER ha dit...

DOncs ja som 2...!!! aixo m'anima mes a anar-hi,jo li tinc ganes!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS