dissabte, 29 de gener del 2011

ARA PLUJA.....

I es que desprès, algun encara no enten perque m'agrada tan poc l'hivern!!! tindra el seu encant, segur, però jo segueixo sense trobare'l.....i es que desprès del cap de setmana passat, amb el fred polar a la porta de casa...ara ens toca aquest, que ens fotarà el dissabte enalaire..
Durant la setmana, i veient les previsions, ja vaig decidir sumar un xic mes cada dia, ja que m'ensumava que el cap de setmana seria complicat poder fer gaire res, i sort! perque al final confirmat....serà questió, de anar a a esmorzar, però fer-ho de manera diferent a l'habitual, i si diumenge ens ho permet la pluja, farem alguna cosa de profit.
La part positiva, al cap i a la fi, es que la motivacio, ja comença a anar en augment, amb forces ganes d'apretar, a sobre en general, la gent que m'envolta, te ganes de mes i mes. Es comencen a buscar possibles objectius, petits o grans, que tambè es veritat, cada cop n'hi han mes,  cosa bona ....Un dels últims que he vist, i que segurament pot estar força be, mel va passar en Jordi d'El Mon d'en Yari, i es una " pedalada " de nova creació, la TRANSMARESME,  zona poc o gens coneguda per nosaltres, i que segurament pot ser molt interessant de fer, a part de servir per començar donar-nos una mica de ritme desprès de tant temps a mig gas. Son 85 kms lineals, vaja, el punt de sortida i arribada no son al mateix lloc, i segons l'organització, travessa les serralades litorals, m'agrada, o sigui, que pot ser que algun Independet, es deixi caure per allà. Mentre, intentarem passar el cap de setmana plujòs, de la millor manera possible!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS