diumenge, 5 de desembre del 2010

Comprovat....molt fred, molt!!!!!!!

Ja ereu a dalt???
Ja ho vaig dir ahir...dues opcions, la de marxar a les 8 a fer una VOLTA, amb majuscules si, o marxar a les 10 a fer una altre tipus de volta, aquesta amb minuscules, jeje, el que era denominador comu, va ser el fred, uns van marxar amb -6º, i els altres amb -3º, que a l'hora de la veritat, em sembla que no canvia gaire, buaaa impresionant! i mes amb el panic que li tinc jo al fred......

Tots en fileta..
de l'Arnau, en Charlie, Carra, Tarrès i Chapa, no puc explicar gaire mes del que m'han dit, que es que s'ho van passar de PM, i que van trepitjar força neu, i que van fer uns 110 kms!
CHARLIE!!!

Van sortir en direcciò Cabrera, van baixar Falgars, i cap a Olot. El que si em lia, es saber com carai van arribar a St.Pau de Seguries, perque d'Olot, a allà, hi ha un tros, un molt bon tros!
EL que si se,es que un cop a St.Pau de Seguries, van fer un dir dels bons, potser per aixo al acabar de dinar, i despres de pujar la collada verda, i arribar a Ogassa, que deu n'hi do, van agafar el carrileti, i fins a Ripoll, on ja era hora d'agafar el tren... i gairebè a les 6 a casa!!!!!!!!!fffffffffff
Arnau i Carra

Nosaltrres, o sigui, en Vidal, Campos, Galvany i jo, van triar algo mes curt, en principi voliem anar cap a Sau, però amb aquest fred, vam pensar que el millor era anar a buscar el sol, i ens vam decantar per anar direcciò el Bisaura..amb algu li sonarà si, vam anar a buscar trams dels Tracks de Diable! desde el dia de la Non Stop que no hi passava!! quins records, i quin canvi en general, quin fred feia ara...i quina calor aquell dia...si que eren deretes les pujades...i que planes que eren aquell dia..be, es un dir!!! ni en Xevi, ni en Vidal, ni en Galvany, hi havien passat mai, per allà, i ara ja es planejen fer la Non Stop, jejeje, es un dir eh!!!
A mesura que passava el mati, ens anava passant el fred, el sol hi ajudava molt, tot i que la temperatura no va pujar gens. En Vidal, a mesura que avançavem, tenia mes clar que s'ha de comprar una 29", la va estar provant uns dies, i el tio esta ben conveçut, a tot arreu on passavem li semblava que amb la 29" aniria millor, de moment no se la compra, potser li fa por que li toqui ser l'objectiu de les nostres critiques durant uns dies, jeje, i espera que sigi un altre el que fagi aquest pas. El que esta clar, es que jo no sere, els arguments no em convencen gens, i esteticament........no comment!!! AL final en Campos li diu: No et vull sentir mes en tot el dia, parlar de les 29"!!!!
Tambe vam trepitjar Neu!!

Galvany :)

Na fet, ens vam plantar aprop d'Alpens..on vaig aprofitar per fer alguna foto, que per cert, s'hi veu ue tambe vam trepitjar neu, encara que no tanta!!


Teniem gana ja!! per aixo, es tractava d'arribar aviat a Alpens, i agafar energies per continuar, aixo que eres quarts d'una!


VIDAL!!!!!!
Unes torrades, una mica petant la xerrada, i decidim continuar ruta Tracks, encara que de seguida m'adono que no serà possible, es massa tard, i encara queda força estona, forçes kms, per tant decidim retallar per una pista que en Vidal coneix, i que a mi em sona, i que si, al cap de poc ja em coloco a lloc, em sona d'haver pasar algun cop, pocs!!!
El que escriu, les fotos mes bones, jajaja

Ens plantem a la Costa dels Gats, i allà si que ja queda ben poquet per arribar a St.Boi de Lluçanes, portem casi 4 hores pedalant, i decidim no allargar-ho mes....o sigu tirarem per la pista, direcciò Torellò.

Torenm-hi desprès d'esmorzar!
Aquesta pista la coneixen tots els que van fer els Traks Non Stop, era la que portava a la gloria, garabè tot baixada! Oris...i ja a sota, i amb una visivilitat genial, es veia Torello!
Fi de Ruta, netejada de Flash's, perque en Marc Galvany i en Vidal, van retirar cap a casa, i una altre sortideta al sac.
Dues opcions, i un dia de BTT del Bo! genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS