dissabte, 30 d’octubre del 2010

MMMMMMMMMMMMMMM

Si, ja ho se, haig de decicar-me una estona, i intentar fer un blog mes...com ho diria, mes distret, dintre el que es pugui clar....prometo que ho fare, i intentare que sigui aviat, però es que la veritat es que sembla impossible com es pot tenir tantes coses a fer, i a sobre pensar que potser no es tant....però la realitat es que aixo es el que em passa a mi!`Ho dic, perque el trobo una mica apagat, falten videos, mes fotos, mmm, no se, crec que un dia d'aquests tambe, hi posare algun album sencer de fotos per recordar tot l'any 2010, que la veritat es que ha donat per molt, i encara de fet, esta cremant els ultims cartutxets, encara que molts, ja han decidit que per aquest any ja n'hi ha prou, es veritat, però d'altres, alguna coseta anem fent, el repòs crec que definitivament esta pensat, alemnys jo, pel desembre...i aixi poder engegar al gener amb empenta altre cop;)
Dels que no paren, hi han varis, però potser el que mes motivat està es l'Arnau, demà va a còrrer a Castell d'Aro, la Copa Gironina ( a Girona la veritat , es que son un exemple, campionats de btt tot l'any ), viam com li va, espero que be, perque el puta te un bon puntet encara, i sia mes hi va amb ganes......
Jo aquest mati he anat a menajr coca a Alpens amb en Campos, molt mal temps,  3 horets amb flaca i carretera molla..ffffffff, haguès estat be ser algun mes, sempre es divertit, però uns amb BTT, i els altres tallant branques del jardi... la Flaca es la opció aceptable que queda....quines ganes que tinc que arribi la BTT d'una vegada.....que per cert, mes o menys serà aquesta..



M'agrada.....lo bo es que sembla que no serà la unica, pero aixo ja vaig prometre que ho aniria penjant aqui, si si, les novetats del 2011 d'Independent bike, carai, semplem uns UCI pro-Tour ja! jeje
Se que en Guillem tambès esta motivadillo, de fet ahir va fer 39:10 a Bellmunt, ja comença a ser un temps d'aquells, que dius, buff, si faig 39, perque no 38??? o sigui, que ja el tindrem motivat una temporadeta!
No em lio mes, però inentare anar explicant detallets de com ens va la "hivernaciò", dels que la fan, i dels qu no la fan....

MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS