dilluns, 4 d’octubre del 2010

2 HORES DE RODA 2010

Doncs si, al final van estar guapes les 2 hores de Roda. Hi anavem amb ganes, i erem forçes, vaja, els que vaig comentar divendres, l'únic que al final, i al estar tan aprop de casa, varen ser mols els que durant la tarda de dissabte es varen passar per Roda de Ter.
La tarda va estar molt be, llastima de ser pocs equips, 17 en total, el cap de setmana atapeït de altres opcions, tant de  carretera, com de Btt, van condicionar molt la participaciò, però diguem que al final va ser acceptable la participaciò. El circuit, el primer cop que el vam examinar, varem al-lucinar, era super tècnic!!! alemnsy a 4 punts no es passava sense posar peu a terra, em va desmotivar que en tant poc tros, s'hagues de baixar tants cops de la bici, però era el que hi havia, i era per tots.
Res que de seguida van ser les 5, hora de sortida, que carai, es feien al camp que hi havia just al costat del circuit, i era un camp de patatas!!! sort que nomès s'hi passava per la sortida, jeje. Ni jo ni l'Arnau teniem prespectives de com podia anar la tarda, de fet, hi havia gent que pedala força, però ni idea de molts altres. Per cert, de lluny, i coneguts, van venir en Jaume i en Charly de Tribike, que com nosaltres, o millor dit jo, no tenen com a màxima especialitat les resistencies d'aquest tipus, mes aviat tot el contrari, però ara que arriba ja el fred, i que el que s'havia de fer ja esta fet, esta be apuntar-se a carreres aixi, i mes vinguent de la setmana passada la Selènica, on ja que en parlava, en Jaume de Tribike va fer 11è, no esta gens malament. En Miki i en Jordi, sortien en plan anar a passar-s'ho be, i en Charly i l'Eloi, tambè.vaja que erem una bona colla, i guapos, no??


L'Arnau com sempre va fer una sortida espectacular, va arribar 3er al relleu, i em passava la responsabilitat d'ahver d'apretar massa.......despres clar!!! i pfff , la primera hora fatal, van ser 4 relleus que sem van fer durs, i es que deg notar la falta de xispa ja... en Miki i en Jordi ( koki ) per la seva part, anaven fet pel mig de la classificaciò, i en Charly i l'Eloi, desprès de caure tots 2, seguien vius sobre el lloc 13....La segona hora, per mi va ser millor, em començava a trobar be, i casi estic segur, que si dura una altre hora, recuperem posicions, be tampoc tanes, pero si per arribar a fer 3ers, que la veritat, fallo gran no fer-ho un dia aixi, però que hi farem, aixo si, vam estar a un pas de pujar al podi, jeje. aqui hi ha la prova....
Al final bon dia, genial acompanyament, sobretot en Pro ( Jordi ) però tambe, Capa, Vidal, Campos, Ernest, i jo que se, tots els que van venir a animar una estona.
Ah!! i que se m'oblida, al dia seguent tocava Bicicims, amb inscripcions a tope, però quest any no en tenia ganes..l'Arnau, Eloi, i en Tarrès , hi van ser-hi...a veure si en trec algo de clar, de com els hi va anar!!!, i tambè tocava territori Puigcerdà, on hi van anar en Carra i en Corral, que si puc, i en tinc alguna foto, hi deixare constancia aqui, vaja, un finde molt atapeït, ja tenia jo rao! per cert, deixo una foto de cadascu dels 6 que vam correr a Roda, apa!!







MOMENTS

MOMENTS

MOMENTS